Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
C# 6.0. Księga przepisów Rozwiązania dla programistów C# Wydanie IV

C# 6.0. Księga przepisów Rozwiązania dla programistów C# Wydanie IV

126.00zł
94.50zł
Marketing Premium 49.00zł 34.79zł
Marketing Premium

Tytuł: Marketing Premium
Autor: Dominika Trawka
ISBN: 978-83-283-5516-3
Ilość stron: 176
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium.

To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych?

W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium.

Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.

Marketing Premium
Tytuł książki: "Marketing Premium"
Autor: Dominika Trawka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Premium”, kupili także:
<b>Przywództwo Złote zasady</b>, <font color="navy">John C. Maxwell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Przywództwo Złote zasady, John C. Maxwell, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków</b>, <font color="navy">Agata Danowska , Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków, Agata Danowska , Bartosz Danowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Modelowanie symulacja i prognozowanie Systemy ciągłe</b>, <font color="navy">Krzysztof Krupa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie symulacja i prognozowanie Systemy ciągłe, Krzysztof Krupa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie</b>, <font color="navy">Agata Łotowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie, Agata Łotowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0</b>, <font color="navy">Bill Wagner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0, Bill Wagner, Wydawnictwo Promise
<b>GIMP Ćwiczenia praktyczne Wydanie II</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GIMP Ćwiczenia praktyczne Wydanie II, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Tajemnica odporności psychicznej Jak uodpornić się na stres, depresje i wypalenie zawodowe</b>, <font color="navy">Christina Berndt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UJ</font>
Tajemnica odporności psychicznej Jak uodpornić się na stres, depresje i wypalenie zawodowe, Christina Berndt, Wydawnictwo UJ
<b>Internet samouczek/kurs dla nieinformatyków</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Internet samouczek/kurs dla nieinformatyków, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Socjologia i przestrzeń miejska</b>, <font color="navy">Andrzej Majer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Socjologia i przestrzeń miejska, Andrzej Majer, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych

Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych

47.25zł
42.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Rysunek techniczny maszynowy Wydanie 26 Tadeusz Dobrzański Naukowe PWN
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION

poniedziałek, 01 czerwiec 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami