Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Marketing Premium 49.00zł 36.75zł
Marketing Premium

Tytuł: Marketing Premium
Autor: Dominika Trawka
ISBN: 978-83-283-5516-3
Ilość stron: 176
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium.

To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych?

W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium.

Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Marketing Premium
Tytuł książki: "Marketing Premium"
Autor: Dominika Trawka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Premium”, kupili także:
<b>Hydraulika i pneumatyka Zbiór zadań z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Piotr Sobczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydraulika i pneumatyka Zbiór zadań z rozwiązaniami, Piotr Sobczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Astronomia w geografii Wydanie 4, Jan Mietelski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia materiałów opakowaniowych, Agnieszka Błaszczak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych</b>, <font color="navy">David Griffiths, Dawn Griffiths</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych, David Griffiths, Dawn Griffiths, Wydawnictwo Helion

Mediacje Teoria i praktyka, Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zwinna analiza danych. Apache Hadoop dla każdego, Russell Jurney, Wydawnictwo Helion

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze, Arkadiusz Skuza, Wydawnictwo Onepress
<b>Wstęp do analizy matematycznej, algebry i równań różniczkowych. Zadania dla studentów i kandydatów na studia</b>, <font color="navy">Michał Kremzer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wstęp do analizy matematycznej, algebry i równań różniczkowych. Zadania dla studentów i kandydatów na studia, Michał Kremzer, Wydawnictwo Helion

Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach, Thoriq Firdaus, Wydawnictwo Helion

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami