Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Układy mikroprocesorowe

Układy mikroprocesorowe

49.00zł
Marketing Premium 49.00zł 36.75zł
Marketing Premium

Tytuł: Marketing Premium
Autor: Dominika Trawka
ISBN: 978-83-283-5516-3
Ilość stron: 176
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium.

To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych?

W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium.

Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Marketing Premium
Tytuł książki: "Marketing Premium"
Autor: Dominika Trawka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Premium”, kupili także:
<b>Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom</b>, <font color="navy">Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in, Wydawnictwo Onepress

Struktury danych i algorytmy w języku Java. Przewodnik dla początkujących, James Cutajar, Wydawnictwo Helion

Matematyka życia Jak równania pomagają odkrywać tajemnice natury, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński
<b>Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Chłodnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II, Marcin Chłodnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress

Informatyka ekonomiczna, Stanisław Wrycz, Wydawnictwo PWE

Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012, Keith Dunkinson, Andrew Birch, Wydawnictwo Promise

Inżynieria materiałowa Tom 2, Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon, Wydawnictwo GALAKTYKA

Zadbaj o mózg, Daniel G. Amen, Wydawnictwo Rebis

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami