Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej  Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Marketing Premium 49.00zł 36.75zł
Marketing Premium

Tytuł: Marketing Premium
Autor: Dominika Trawka
ISBN: 978-83-283-5516-3
Ilość stron: 176
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium.

To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych?

W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.

Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium.

Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Marketing Premium
Tytuł książki: "Marketing Premium"
Autor: Dominika Trawka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Premium”, kupili także:

Kalsarikänni. Sztuka relaksu po fińsku, Miska Rantanen, Wydawnictwo Sensus

Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego, Jerzy Wicher, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy obsługi komputera Ilustrowany przewodnik Wydanie 3, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Konstrukcje budowlane 4 Konstrukcje stalowe, Wojciech Włodarczyk, Wydawnictwo WSiP

Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu, Stephan Roth, Wydawnictwo Helion

Organizer gimnazjalny Matematyka, Halina Juraszczyk, Renata Morawiec, Wydawnictwo Szkolne PWN

Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4, Grażyna Wieczorkowska. Jerzy Wierzbiński, Wydawnictwo Scholar

Procesy przenoszenia zanieczyszczeń w środowisku naturalnym Wydanie II, Kazimierz Rup, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matematyka dla odważnych Zbiór zadań konkursowych dla uczniów uzdolnionych matematycznie Wydanie 2, Jan Kowolik, Tomasz Szwed, Wydawnictwo Nowik

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami