Tytuł: | Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem | Autor: | David Meerman Scott | ISBN: | 978-83-264-3106-7 | Ilość stron: | 236 | Data wydania: | 12/2013 | Oprawa: | Twarda | Format: | 176 x 250 mm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 69.00zł |
• Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? • Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? • Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
Nikt nie rozumie wartości czasu lepiej od obdarzonego zmysłem biznesowym i dziennikarskim wyczuciem tematu Davida Meermana Scotta. Uczy on speców od marketingu i menedżerów najwyższego szczebla, jak wykorzystywać czas i kryzysowe sytuacje, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją. Przeczytaj Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Zarabiaj, kiedy Twoja konkurencja śpi.
Wiele biznesowych okazji najprawdopodobniej przelatuje ci właśnie koło nosa, podczas gdy dziennikarze i potencjalni klienci przeszukują internet i wymieniają się opiniami w sieci, wypatrując rozwiązań swoich problemów. Nowa książka Scotta, Marketing i PR w czasie rzeczywistym, wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i zestaw narzędzi, dzięki którym będziesz mógł działać szybko i uczestniczyć w tym dialogu. Prawdziwe przesłanie tej książki dotyczy jednak sposobu, w jaki w dzisiejszych czasach można szybciej uzyskać pożądany efekt.
Świat zmienił się w ostatnich latach diametralnie. Wkroczyliśmy w nową erę, w której liczy się działanie w czasie rzeczywistym. Zakurzone biznesplany ustępują miejsca strategiom opracowywanym i wprowadzanym w życie na bieżąco. Książka Davida Meermana Scotta to nowa mapa drogowa dla przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce być konkurencyjny w tej nowej erze przedsiębiorczości.
Spis treści:
I. Czas rewolucji 11
1. Czas na rozwój twojej firmy 13 Goliat trafiony przez Dave'a strzałem z procy 17 Drugie dno historii: United Airlines, Taylor Guitars i Calton Cases 20 Łamiąc gryf gitary Taylor, łamiesz temu człowiekowi serce 20 Dobry moment na naukę 22 Studium przypadku - rozwój produktu w czasie rzeczywistym 23 United bez polotu 25 Wielkie zwycięstwo Dave'a 26 Zaangażowanie w czasie rzeczywistym 27
2. Szybkość kontra ospałość - meldunki z frontu 28 Google w końcu zaczyna rozumieć 30 W pułapce cyklu informacyjnego 31 Niewidzialna obecność w sali konferencyjnej 32 To, co się teraz liczy 33 Czy widzisz schemat? 35
3. Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami 36 Nowe prawa dotyczące prędkości 37 Prawo wykładnicze w czasie rzeczywistym 37 Prawo rozkładu normalnego (Gaussa) w czasie rzeczywistym 39 Jak ty byś zareagował? 41
4. Nastawienie na czas rzeczywisty 43 "Tak jak zwykle" 43 Nastawienie na działanie w czasie rzeczywistym 44 Nigdy więcej nie działaj "tak jak zwykle" 45 Nie chodzi o narzędzia, ale o sposób myślenia, który za nimi stoi 47
5. Za duże, żeby odnieść sukces? 50 Radar Boeinga zbyt późno dostrzega samolot Harry'ego 51 Dziękujemy za państwa zapytanie 55 Skontaktuj się z nami (albo nie) 56 Nawiązywanie kontaktu 58 Jak szybko odpowiada setka firm z rankingu Fortune 100? 59
6. Współpracuj z mediami na ich zasadach 62 Ciągle w działaniu 62 Rewolucja - na żywo na Twitterze i w YouTube 63 Dostosuj się do cyklu informacji w czasie rzeczywistym 64 Stary plan kontaktów z mediami 65 Amazon.com Wielkim Bratem 65 Teraz: kiedy powstają informacje 67 Wiele ujęć jednej historii 68 Jak powstają wiadomości w czasie rzeczywistym 69 A słyszałeś o nagranej automatycznej pornowiadomości? 70 Jak kontaktować się z mediami w czasie rzeczywistym 71
7. Komunikacja kryzysowa i media 80 Eurostar i cisza 80 Twitter jako narzędzie komunikacji kryzysowej 81 Powiadomienia na żywo dla mediów 82 Komunikuj się z dziennikarzami, zanim będą ci potrzebni 83 Rzucony w wir informacji w najmniej spodziewanym momencie 85 Co zrobić, jeśli macie gorący temat 86 Jak wyciszyć skandal 87 Działaj natychmiast 88 Drzwi za milion dolarów 88
8. Co w tej chwili mówią o tobie inni? 91 Kim, do licha, są ci ludzie? 91 Tropienie znanych źródeł 95 Kiedy odpowiedzieć (lub nie)? 97 Udział w milionach dyskusji w czasie rzeczywistym 97 Wpis wart 250 tys. dolarów! 99 Jak obchodzić się z krytyką? 100 Brak natychmiastowej odpowiedzi 101 Badanie sieci społecznościowych 102 Wybór usług z zakresu badania sieci społecznościowych 104 Nawet najwięksi gracze są społecznościowi 106
9. Szukaj inspiracji w tłumie 108 Jak zatytułować książkę lub nazwać produkt? 109 Wielofunkcyjny "tłum" 110 Znajdź właściwy "tłum" 111 Masowa burza mózgów 113 Crowdsourcing i film bez budżetu 114 Musisz dawać, aby brać 116
II. Połącz się ze swoim rynki em 117
10. Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym 119 Kontakt z klientami to właśnie marketing i PR 120 Dlaczego powinienem ci pomóc? 121 Interakcje z klientami w czasie rzeczywistym 123 Znajomi najpierw piszą do znajomych 124 Korzystaj z tweetów 125 Okaż miłość swoim odbiorcom na Twitterze 128 Jak ugasić pożar, gdy już wszystko stracone? 129 Odpowiedz krytykom na ich terenie 131 Zmobilizuj dyrektora wykonawczego do pracy 132 To może się przytrafić także tobie 133 Szybka odpowiedź poprzez nową stronę internetową 134 Liczne kanały komunikacji 136 Dotarcie do fanów 140
11. W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas 142 Słuchaj rekomendacji innych 143 Gdy kupujesz dom 145 Dotarcie do nabywców przez urządzenia mobilne 146
12. Chcą tego natychmiast 149 Chcę tego natychmiast 150 Czas rzeczywisty z Grateful Dead 151 Produkty czasu rzeczywistego dla twojego rynku 154 Gorące oferty pracy w czasie rzeczywistym? 154 Wydawca wprowadza w czasie rzeczywistym książkę Truman Fires MacArthur 157 Szkolenia i kursy handlowe w czasie rzeczywistym 157
III. Czas n a rozwój twojej firmy 161
13. Pozwól im się komunikować... teraz 163 Polityka komunikacji w czasie rzeczywistym 165 W jaki sposób opracować wytyczne w sprawie komunikacji w czasie rzeczywistym? 174 Opublikowanie wytycznych 175 Wspieranie komunikacji 176 Kiedy jedna z owieczek zejdzie na złą drogę 176 Dyrektor ds. komunikacji w czasie rzeczywistym 178 Pozwól swoim pracownikom komunikować się teraz 179
14. W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machiną czasu rzeczywistego 181 Odpowiadaj od razu, kiedy nabywcy gotowi są kupować 182 Dowiedz się, kiedy będzie gotowa 184 Wypróbuj to! 185 Co robią inni? 186
15. Dokonaj sprzedaży 188 Czas rzeczywisty, marketing i sprzedaż sterowane danymi 188 Technologia czasu rzeczywistego 190 Słyszałem, że się dorobiłeś! 192 Niech twoi handlowcy cię pokochają 194 Podręczniki strategii sprzedaży czasu rzeczywistego 194 Wiedzą, co robię! 197
16. Biznes w tempie teraźniejszości 199 Aberracja mass mediów 200 Lutz i ja 202 Tak, słuchamy! 203 TweetDeck w Motown 204 GM uczy się okazywać ludzką twarz 205 Lutz zawsze ma ostatnie słowo 206 Jak komunikacja w czasie rzeczywistym pomaga w sprzedaży samochodów? 206 Zacząć działać w czasie rzeczywistym 208 Improwizując pod wulkanem 210 Połączenie sposobu myślenia i narzędzi 212
Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem --- Pozycja niedostępna.---
|