Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Proste konstrukcje lampowe audio

Proste konstrukcje lampowe audio

70.00zł
56.00zł
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II 79.00zł 58.46zł
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II

Tytuł: Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II
Autor: Eugeniusz Michalski
ISBN: 978-83-01-19433-8
Ilość stron: 726
Data wydania: 09/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 58.46zł


Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.

Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.

Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.

Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu.

W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym.

Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.

Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II
Tytuł książki: "Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II"
Autor: Eugeniusz Michalski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 58.46zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II”, kupili także:
<b>Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mat Ryer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II, Mat Ryer, Wydawnictwo HELION
<b>Cuszima Epopeja wojny morskiej</b>, <font color="navy">Frank Thiess</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Katmar</font>
Cuszima Epopeja wojny morskiej, Frank Thiess, Wydawnictwo Katmar
<b>Tom 4. Biomateriały</b>, <font color="navy">Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Tom 4. Biomateriały, Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak, Wydawnictwo EXIT
<b>Wszechświat w twojej dłoni</b>, <font color="navy">Christophe Galfard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Otwarte</font>
Wszechświat w twojej dłoni, Christophe Galfard, Wydawnictwo Otwarte
<b>Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II</b>, <font color="navy">Roman Bąk, Tadeusz Burczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II, Roman Bąk, Tadeusz Burczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ali Cremer U-333</b>, <font color="navy">Fritz Brustat-Naval</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Finna</font>
Ali Cremer U-333, Fritz Brustat-Naval, Wydawnictwo Finna
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Zadania z matematyki wyższej Część 1 Wydanie VII

Zadania z matematyki wyższej Część 1 Wydanie VII

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami