Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Budowa i utrzymanie mostów

Budowa i utrzymanie mostów

109.00zł
81.75zł
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II 79.00zł 58.46zł
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II

Tytuł: Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II
Autor: Eugeniusz Michalski
ISBN: 978-83-01-19433-8
Ilość stron: 726
Data wydania: 09/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 58.46zł


Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.

Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.

Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.

Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu.

W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym.

Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.

Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II
Tytuł książki: "Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II"
Autor: Eugeniusz Michalski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 58.46zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II”, kupili także:
<b>Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mat Ryer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II, Mat Ryer, Wydawnictwo HELION
<b>Cuszima Epopeja wojny morskiej</b>, <font color="navy">Frank Thiess</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Katmar</font>
Cuszima Epopeja wojny morskiej, Frank Thiess, Wydawnictwo Katmar
<b>Tom 4. Biomateriały</b>, <font color="navy">Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Tom 4. Biomateriały, Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak, Wydawnictwo EXIT
<b>Wszechświat w twojej dłoni</b>, <font color="navy">Christophe Galfard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Otwarte</font>
Wszechświat w twojej dłoni, Christophe Galfard, Wydawnictwo Otwarte
<b>Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II</b>, <font color="navy">Roman Bąk, Tadeusz Burczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II, Roman Bąk, Tadeusz Burczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ali Cremer U-333</b>, <font color="navy">Fritz Brustat-Naval</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Finna</font>
Ali Cremer U-333, Fritz Brustat-Naval, Wydawnictwo Finna
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Chemia
Podstawy toksykologii Kompendium dla studentów szkół wyższych Wydanie II

Podstawy toksykologii Kompendium dla studentów szkół wyższych Wydanie II

79.00zł
58.46zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION

niedziela, 24 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami