Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia Stephena Hawkinga

Krótka historia Stephena Hawkinga

52.00zł
41.60zł
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II 79.00zł 57.67zł
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II

Tytuł: Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II
Autor: Eugeniusz Michalski
ISBN: 978-83-01-19433-8
Ilość stron: 726
Data wydania: 09/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł


Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.

Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.

Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.

Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu.

W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym.

Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.

Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II
Tytuł książki: "Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II"
Autor: Eugeniusz Michalski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł
Klienci, którzy kupili „Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II”, kupili także:
<b>Wszechświat w twojej dłoni</b>, <font color="navy">Christophe Galfard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Otwarte</font>
Wszechświat w twojej dłoni, Christophe Galfard, Wydawnictwo Otwarte
<b>Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II</b>, <font color="navy">Roman Bąk, Tadeusz Burczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II, Roman Bąk, Tadeusz Burczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mat Ryer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w języku Go. Koncepcje i przykłady. Wydanie II, Mat Ryer, Wydawnictwo HELION
<b>Ali Cremer U-333</b>, <font color="navy">Fritz Brustat-Naval</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Finna</font>
Ali Cremer U-333, Fritz Brustat-Naval, Wydawnictwo Finna
<b>Tom 4. Biomateriały</b>, <font color="navy">Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Tom 4. Biomateriały, Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak, Wydawnictwo EXIT
<b>Cuszima Epopeja wojny morskiej</b>, <font color="navy">Frank Thiess</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Katmar</font>
Cuszima Epopeja wojny morskiej, Frank Thiess, Wydawnictwo Katmar
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Nowoczesne kompendium matematyki

Nowoczesne kompendium matematyki

149.00zł
108.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

środa, 17 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami