Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański
ISBN: 83-246-0428-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 06/2006
Twarda oprawa
Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie.
Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:
- jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
- jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
- jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
- jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
- jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
- jak podsuwać innym motywy do działania,
- jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
- jakie słowa wzbudzają czujność.
Rozdziały:
Część I. Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)
Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)
Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)
Część II. To słowa decydują o wszystkim (33)
Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)
- Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
- Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
- Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
- Magiczne słowa w służbie biznesu (80)
Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)
Część III. Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)
Rozdział 5. Czas na tekst... (101)
- Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
- Niedoceniany nadawca (108)
- Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
- Powitanie inne niż zwykle (132)
- Pierwszy akapit (133)
- Tekst główny (136)
- Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
- PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)
Dodatki: (151)
Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)
- Formularz zamówienia (157)
- Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)
Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)
- Zasada wzajemności (165)
- Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
- Zasada lubienia i sympatii (166)
- Zasada dowodu społecznego (167)
- Zasada niedostępności (167)
- Zasada autorytetu (168)
Dodatek C Lista kontrolna (171)
Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)
- "Wpływ bodców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
- Abstrakt (174)
- Wstęp teoretyczny (175)
- Metoda (179)
- Materiały (180)
- Procedura (183)
- Wyniki badania (185)
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych --- Pozycja niedostępna.---
|