Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych 37.00zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański

ISBN: 83-246-0428-6

Ilość stron: 192

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie.

Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Rozdziały:

Część I. Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)

Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)

Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)

Część II. To słowa decydują o wszystkim (33)

Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)

  • Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
  • Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
  • Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
    • Magiczne słowa w służbie biznesu (80)

Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)

Część III. Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)

Rozdział 5. Czas na tekst... (101)

  • Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
    • Niedoceniany nadawca (108)
    • Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
    • Powitanie inne niż zwykle (132)
    • Pierwszy akapit (133)
    • Tekst główny (136)
    • Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
    • PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)

Dodatki: (151)

Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)

  • Formularz zamówienia (157)
  • Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)

Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)

  • Zasada wzajemności (165)
  • Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
  • Zasada lubienia i sympatii (166)
  • Zasada dowodu społecznego (167)
  • Zasada niedostępności (167)
  • Zasada autorytetu (168)

Dodatek C Lista kontrolna (171)

Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)

  • "Wpływ bodŸców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
    • Abstrakt (174)
    • Wstęp teoretyczny (175)
    • Metoda (179)
    • Materiały (180)
    • Procedura (183)
    • Wyniki badania (185)
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych”, kupili także:

Encyklopedia samochodów terenowych, Jiri Fiala, Wydawnictwo Bellona

Pancerniki i lotniskowce, Steve Crawford, Wydawnictwo Bellona

Narodziny kryptologii matematycznej, Marek Grajek, Leszek Gralewski, Wydawnictwo Semper

Budownictwo ogólne Tom 1-5, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Arkady

Inżynierowie Hitlera Todt, Speer i inni Wydanie III, Blaine Taylor, Wydawnictwo RM

Bezpieczny system w praktyce. Wyższa szkoła hackingu i testy penetracyjne, Georgia Weidman, Wydawnictwo Helion

Program Maple w obliczeniach inżynierskich i naukowych, Szukiewicz Mirosław, Wydawnictwo Fosze

Dynamiczny HTML 101 praktycznych skryptów, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Webmasterstwo w 7 dni, Rafał Strychalski, Wydawnictwo NAKOM

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami