Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery PIC16F Przykłady w C dla początkujących

Mikrokontrolery PIC16F Przykłady w C dla początkujących

75.00zł
63.75zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych 37.00zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański

ISBN: 83-246-0428-6

Ilość stron: 192

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie.

Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Rozdziały:

Część I. Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)

Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)

Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)

Część II. To słowa decydują o wszystkim (33)

Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)

  • Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
  • Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
  • Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
    • Magiczne słowa w służbie biznesu (80)

Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)

Część III. Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)

Rozdział 5. Czas na tekst... (101)

  • Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
    • Niedoceniany nadawca (108)
    • Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
    • Powitanie inne niż zwykle (132)
    • Pierwszy akapit (133)
    • Tekst główny (136)
    • Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
    • PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)

Dodatki: (151)

Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)

  • Formularz zamówienia (157)
  • Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)

Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)

  • Zasada wzajemności (165)
  • Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
  • Zasada lubienia i sympatii (166)
  • Zasada dowodu społecznego (167)
  • Zasada niedostępności (167)
  • Zasada autorytetu (168)

Dodatek C Lista kontrolna (171)

Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)

  • "Wpływ bodŸców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
    • Abstrakt (174)
    • Wstęp teoretyczny (175)
    • Metoda (179)
    • Materiały (180)
    • Procedura (183)
    • Wyniki badania (185)
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych”, kupili także:
<b>UMTS System telefonii komórkowej trzeciej generacji Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jerzy Kołakowski, Jacek Cichocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
UMTS System telefonii komórkowej trzeciej generacji Wydanie 2, Jerzy Kołakowski, Jacek Cichocki, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Tworzenie serwisów e-learningowych z Moodle 1.9</b>, <font color="navy">William Rice</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie serwisów e-learningowych z Moodle 1.9, William Rice, Wydawnictwo HELION
<b>Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci</b>, <font color="navy">Nathalie Nahai</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line Sekretne strategie sprawdzające, że klikamy Psychologia sieci, Nathalie Nahai, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Windows 8 Tworzenie aplikacji z użyciem C# i XAML</b>, <font color="navy">Jeremy Likness</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 8 Tworzenie aplikacji z użyciem C# i XAML, Jeremy Likness, Wydawnictwo HELION
<b>Sex magia i uwodziciele</b>, <font color="navy">Piotr Pyton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sex magia i uwodziciele, Piotr Pyton, Wydawnictwo Sensus
<b>Oblicza fizyki – między fascynacją a niepokojem Rola fizyki w rozwoju naszej cywilizacji i kultury</b>, <font color="navy">Jerzy Warczewski (red.)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Oblicza fizyki – między fascynacją a niepokojem Rola fizyki w rozwoju naszej cywilizacji i kultury, Jerzy Warczewski (red.), Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie gier część II DirectX</b>, <font color="navy">Paweł Pięciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Programowanie gier część II DirectX, Paweł Pięciak, Wydawnictwo NAKOM
<b>Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Giełda Podstawy inwestowania Wydanie kieszonkowe</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Giełda Podstawy inwestowania Wydanie kieszonkowe, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Niekonwencjonalne źródła ropy i gazu Doświadczenia amerykańskie

Niekonwencjonalne źródła ropy i gazu Doświadczenia amerykańskie

30.00zł
25.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION

piątek, 22 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami