Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących

Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących

70.00zł
59.50zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych 37.00zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański

ISBN: 83-246-0428-6

Ilość stron: 192

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie.

Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Rozdziały:

Część I. Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)

Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)

Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)

Część II. To słowa decydują o wszystkim (33)

Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)

  • Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
  • Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
  • Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
    • Magiczne słowa w służbie biznesu (80)

Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)

Część III. Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)

Rozdział 5. Czas na tekst... (101)

  • Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
    • Niedoceniany nadawca (108)
    • Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
    • Powitanie inne niż zwykle (132)
    • Pierwszy akapit (133)
    • Tekst główny (136)
    • Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
    • PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)

Dodatki: (151)

Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)

  • Formularz zamówienia (157)
  • Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)

Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)

  • Zasada wzajemności (165)
  • Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
  • Zasada lubienia i sympatii (166)
  • Zasada dowodu społecznego (167)
  • Zasada niedostępności (167)
  • Zasada autorytetu (168)

Dodatek C Lista kontrolna (171)

Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)

  • "Wpływ bodŸców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
    • Abstrakt (174)
    • Wstęp teoretyczny (175)
    • Metoda (179)
    • Materiały (180)
    • Procedura (183)
    • Wyniki badania (185)
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych”, kupili także:
<b>HTML5 i CSS3 Praktyczne projekty</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 i CSS3 Praktyczne projekty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta</b>, <font color="navy">Geoffrey A. Moore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta, Geoffrey A. Moore, Wydawnictwo Onepress
<b>ABC języka HTML i XHTML Wydanie II</b>, <font color="navy">Maria Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC języka HTML i XHTML Wydanie II, Maria Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>AVR i ARM7 Programowanie mikrokontrolerów dla każdego</b>, <font color="navy">Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AVR i ARM7 Programowanie mikrokontrolerów dla każdego, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Instalacje słoneczne Dobór, montaż i nowe konstrukcje kolektorów</b>, <font color="navy">Jerzy Chodura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Instalacje słoneczne Dobór, montaż i nowe konstrukcje kolektorów, Jerzy Chodura, Wydawnictwo DW Medium
<b>Adobe Photoshop CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Photoshop CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Wykłady Druckera</b>, <font color="navy">William Cohen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Wykłady Druckera, William Cohen, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Potęga mowy ciała Jak odnieść zawodowy i towarzyski sukces</b>, <font color="navy">Tonya Reiman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potęga mowy ciała Jak odnieść zawodowy i towarzyski sukces, Tonya Reiman, Wydawnictwo Onepress
<b>Byłbym zapomniał</b>, <font color="navy">Cezary Pazura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Byłbym zapomniał, Cezary Pazura, Wydawnictwo Editio
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Tajniki Windows Server 2016

Tajniki Windows Server 2016

149.00zł
119.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady Witold Wrotek HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION

wtorek, 16 lipiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami