Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wysokoefektywne metody oczyszczania wody

Wysokoefektywne metody oczyszczania wody

49.90zł
36.93zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych 37.00zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański

ISBN: 83-246-0428-6

Ilość stron: 192

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie.

Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Rozdziały:

Część I. Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)

Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)

Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)

Część II. To słowa decydują o wszystkim (33)

Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)

  • Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
  • Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
  • Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
    • Magiczne słowa w służbie biznesu (80)

Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)

Część III. Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)

Rozdział 5. Czas na tekst... (101)

  • Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
    • Niedoceniany nadawca (108)
    • Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
    • Powitanie inne niż zwykle (132)
    • Pierwszy akapit (133)
    • Tekst główny (136)
    • Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
    • PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)

Dodatki: (151)

Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)

  • Formularz zamówienia (157)
  • Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)

Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)

  • Zasada wzajemności (165)
  • Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
  • Zasada lubienia i sympatii (166)
  • Zasada dowodu społecznego (167)
  • Zasada niedostępności (167)
  • Zasada autorytetu (168)

Dodatek C Lista kontrolna (171)

Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)

  • "Wpływ bodŸców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
    • Abstrakt (174)
    • Wstęp teoretyczny (175)
    • Metoda (179)
    • Materiały (180)
    • Procedura (183)
    • Wyniki badania (185)
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych”, kupili także:
<b>Jak prawidłowo rozliczyć projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?</b>, <font color="navy">Maria Lech, Dominika Wszołek-Lech</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Jak prawidłowo rozliczyć projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?, Maria Lech, Dominika Wszołek-Lech, Wydawnictwo ODDK
<b>ECDL S7 współpraca online</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL S7 współpraca online, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Droga do rzeczywistości Wyczerpujący przewodnik po prawach rządzących Wszechświatem</b>, <font color="navy">Roger Penrose</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Droga do rzeczywistości Wyczerpujący przewodnik po prawach rządzących Wszechświatem, Roger Penrose, Wydawnictwo Prószyński
<b>Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo</b>, <font color="navy">Reid Hoffman, Ben Casnocha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo, Reid Hoffman, Ben Casnocha, Wydawnictwo Onepress
<b>Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki</b>, <font color="navy">M. Panfil, A. Szablewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki, M. Panfil, A. Szablewski, Wydawnictwo Poltext
<b>Egzamin 70-462 Administrowanie bazami danych Microsoft SQL Server 2012 Training Kit</b>, <font color="navy">Orin Thomas, Peter Ward, Bob Taylor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Egzamin 70-462 Administrowanie bazami danych Microsoft SQL Server 2012 Training Kit, Orin Thomas, Peter Ward, Bob Taylor, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Mózg To o czym dorośli Ci nie mówią</b>, <font color="navy">Boguś Janiszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Publicat</font>
Mózg To o czym dorośli Ci nie mówią, Boguś Janiszewski, Wydawnictwo Publicat
<b>Anatomia stretchingu Wydanie 2</b>, <font color="navy">Arnold G. Nelson, Jouko Kokkonen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Anatomia stretchingu Wydanie 2, Arnold G. Nelson, Jouko Kokkonen, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Microsoft SharePoint 2010 Poradnik administratora Tom 1+2</b>, <font color="navy">Bill English, Brian Alderman, Mark Ferraz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SharePoint 2010 Poradnik administratora Tom 1+2, Bill English, Brian Alderman, Mark Ferraz, Wydawnictwo Microsoft Press
 Koszyk
1 x Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
1 x D'Artagnan + CD
1 x Gra o Juliana Wydanie II
26.36zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami