Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2

Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2

49.00zł
39.69zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych 37.00zł
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor: Piotr Łabuz, Marcin Urbański

ISBN: 83-246-0428-6

Ilość stron: 192

Data wydania: 06/2006

Twarda oprawa

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie.

Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Rozdziały:

Część I. Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi (19)

Rozdział 1. Emocje, czyli zachowanie (21)

Rozdział 2. Podstawą zaufania jest dobry kontakt (29)

Część II. To słowa decydują o wszystkim (33)

Rozdział 3. Jak pisać, aby klient... rozumiał (35)

  • Klient słyszy, widzi i czuje... ale czy aby na pewno dokładnie to, czego sobie życzysz? (38)
  • Metafiltry, czyli jak sprawić, aby klient zrobił to, czego od niego oczekujesz (48)
  • Presupozycje, czyli jak nie obudzić strażnika (70)
    • Magiczne słowa w służbie biznesu (80)

Rozdział 4. Pytania, które sprzedają (93)

Część III. Jak napisać tekst, który będzie sprzedawał (99)

Rozdział 5. Czas na tekst... (101)

  • Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego (107)
    • Niedoceniany nadawca (108)
    • Nagłówek decyduje o wszystkim (115)
    • Powitanie inne niż zwykle (132)
    • Pierwszy akapit (133)
    • Tekst główny (136)
    • Koniec wieńczy dzieło, czyli gdzie trafią Twoje pieniądze (144)
    • PS, czyli "potężny sprzedawca" (147)

Dodatki: (151)

Dodatek A Przykładowy tekst perswazyjny (153)

  • Formularz zamówienia (157)
  • Poprawna budowa tekstu perswazyjnego (163)

Dodatek B Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji) (165)

  • Zasada wzajemności (165)
  • Zasada konsekwencji (i zaangażowania) (166)
  • Zasada lubienia i sympatii (166)
  • Zasada dowodu społecznego (167)
  • Zasada niedostępności (167)
  • Zasada autorytetu (168)

Dodatek C Lista kontrolna (171)

Dodatek D Reklama podprogowa - mity i fakty (173)

  • "Wpływ bodŸców podprogowych zawartych w internetowym przekazie reklamowym na zachowania jego odbiorców" (174)
    • Abstrakt (174)
    • Wstęp teoretyczny (175)
    • Metoda (179)
    • Materiały (180)
    • Procedura (183)
    • Wyniki badania (185)
Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych”, kupili także:
<b>Podstawy elektrotechniki i elektroniki Podręcznik do kształcenia</b>, <font color="navy">Marian Doległo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy elektrotechniki i elektroniki Podręcznik do kształcenia, Marian Doległo, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Windows Vista PL księga eksperta</b>, <font color="navy">Paul McFedries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL księga eksperta, Paul McFedries, Wydawnictwo HELION
<b>Biblia sprzedaży. Wydanie I</b>, <font color="navy">Arkadiusz Bednarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biblia sprzedaży. Wydanie I, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress
<b>Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą, Seth Godin, Wydawnictwo HELION
<b>Uczymy dzieci programowania Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie</b>, <font color="navy">Bryson Payne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Uczymy dzieci programowania Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie, Bryson Payne, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trudne życie synowej Jak przetrwać w związku z teściową</b>, <font color="navy">Eden Unger Bowditch, Aviva Samet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trudne życie synowej Jak przetrwać w związku z teściową, Eden Unger Bowditch, Aviva Samet, Wydawnictwo Onepress
<b>Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne</b>, <font color="navy">Maciej Sysło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne, Maciej Sysło, Wydawnictwo HELION
<b>Kapitał wysokiego ryzyka</b>, <font color="navy">Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Kapitał wysokiego ryzyka, Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski, Wydawnictwo PWE
<b>Bóg i Nauka</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Bóg i Nauka, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Laboratorium w szufladzie Chemia

Laboratorium w szufladzie Chemia

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami