Tytuł: | Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie | Autor: | Jay Conrad Levinson, Shane Gibson | ISBN: | 978-83-264-4592-7 | Ilość stron: | 232 | Data wydania: | 11/2013 (wydanie 2) | Format: | 17.0x24.0cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 49.00zł |
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.
Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.
Książka prezentuje m.in.: • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, • narzędzia społecznościowe przyszłości, • i dużo, dużo więcej!
Adresaci: To lektura obowiązkowa każdego partyzanta marketingu w mediach społecznościowych - dzięki niej czytelnik nauczy się wdrażać plany działania gwarantujące pozyskanie zainteresowania klientów i generowanie zysków.
Spis treści:
Rozdział 1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych Dziesięć cech charakteru partyzanta marketingu w mediach społecznościowych Rola lidera i zaangażowanie kontra tworzenie marki i strategie sprzedażowe
Rozdział 2. Budowanie osobistej marki partyzanta Partyzanci wiedzą, że przemysł mediowy stał się udziałem każdego z nas Marki partyzantów są autentyczne Marki partyzantów są zrozumiałe Wyjątkowe Łatwe do rozpowszechniania Łatwe do znalezienia Stale czujne Bliskie ludziom Spójne we wszystkich platformach i środkach przekazu
Rozdział 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych 1. Nazwa 2. Silna, długoterminowa strategia tworzenia marki 3. Pozycjonowanie oparte na słuchaniu i dialogu 4. Jakość 5. Dystrybucja 6. Bezpłatność i różnorodność 7. Program rekomendacji i bonusów 8. Sympatyczny wizerunek 9. Referencje 10. Reputacja
Rozdział 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych 126 rodzajów broni i narzędzi partyzanta w mediach społecznościowych
Rozdział 5. Zwrot z inwestycji Pomiar umożliwia poprawę Pomiar indywidualny i łączny Zwrot z inwestycji Dwadzieścia rodzajów ROI partyzanta Jak to wszystko połączył Uwagi kocowe
Rozdział 6. Ukierunkowanie działań partyzanta Określenie właściwych rynków docelowych Kryteria burzy mózgów Ukierunkowanie na nanorynki
Rozdział 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych Rozwój w trzech kierunkach Odbiorca przede wszystkim Mieszanka partyzanta Marketing do góry nogami Znajomość technologii Nanoprzekaz Dbałość o szczegóły Respektowanie relacji i zgody klienta
Rozdział 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta Strony społecznościowe a tradycyjne strony internetowe Strony umożliwiające zaangażowanie a strony docelowe Opcje subskrypcje treści Uspołecznienie i powiązanie Agregacja treści Prostota Precyzyjne ukierunkowanie Automatyzacja Analiza Znajdowalność
Rozdział 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami Ocena partnerów Partnerstwa Przenikanie do społeczności innych partyzantów Budowanie kapitału społecznego Funkcja hubu społecznościowego Przyciąganie innych partyzantów
Rozdział 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych Siedmiozdaniowy plan marketingowy w mediach społecznościowych Kalendarz partyzanckich działań marketingowych Podtrzymanie ataku 107 tweetów na temat mediów społecznościowych Glosariusz pojęć z zakresu marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie --- Pozycja niedostępna.---
|