Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Język angielski w warsztacie samochodowym

Język angielski w warsztacie samochodowym

49.35zł
41.95zł
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie 49.00zł
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Jay Conrad Levinson, Shane Gibson
ISBN: 978-83-264-4592-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
• 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
• zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
• siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
• obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
• 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
• darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
• narzędzia społecznościowe przyszłości,
• i dużo, dużo więcej!

Adresaci: To lektura obowiązkowa każdego partyzanta marketingu w mediach społecznościowych - dzięki niej czytelnik nauczy się wdrażać plany działania gwarantujące pozyskanie zainteresowania klientów i generowanie zysków.

Spis treści:

Rozdział 1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych
Dziesięć cech charakteru partyzanta marketingu w mediach społecznościowych
Rola lidera i zaangażowanie kontra tworzenie marki i strategie sprzedażowe

Rozdział 2. Budowanie osobistej marki partyzanta
Partyzanci wiedzą, że przemysł mediowy stał się udziałem każdego z nas
Marki partyzantów są autentyczne
Marki partyzantów są zrozumiałe
Wyjątkowe
Łatwe do rozpowszechniania
Łatwe do znalezienia
Stale czujne
Bliskie ludziom
Spójne we wszystkich platformach i środkach przekazu

Rozdział 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych
1. Nazwa
2. Silna, długoterminowa strategia tworzenia marki
3. Pozycjonowanie oparte na słuchaniu i dialogu
4. Jakość
5. Dystrybucja
6. Bezpłatność i różnorodność
7. Program rekomendacji i bonusów
8. Sympatyczny wizerunek
9. Referencje
10. Reputacja

Rozdział 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych
126 rodzajów broni i narzędzi partyzanta w mediach społecznościowych

Rozdział 5. Zwrot z inwestycji
Pomiar umożliwia poprawę
Pomiar indywidualny i łączny
Zwrot z inwestycji
Dwadzieścia rodzajów ROI partyzanta
Jak to wszystko połączył
Uwagi kocowe

Rozdział 6. Ukierunkowanie działań partyzanta
Określenie właściwych rynków docelowych
Kryteria burzy mózgów
Ukierunkowanie na nanorynki

Rozdział 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych
Rozwój w trzech kierunkach
Odbiorca przede wszystkim
Mieszanka partyzanta
Marketing do góry nogami
Znajomość technologii
Nanoprzekaz
Dbałość o szczegóły
Respektowanie relacji i zgody klienta

Rozdział 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta
Strony społecznościowe a tradycyjne strony internetowe
Strony umożliwiające zaangażowanie a strony docelowe
Opcje subskrypcje treści
Uspołecznienie i powiązanie
Agregacja treści
Prostota
Precyzyjne ukierunkowanie
Automatyzacja
Analiza
Znajdowalność

Rozdział 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami
Ocena partnerów
Partnerstwa
Przenikanie do społeczności innych partyzantów
Budowanie kapitału społecznego
Funkcja hubu społecznościowego
Przyciąganie innych partyzantów

Rozdział 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych
Siedmiozdaniowy plan marketingowy w mediach społecznościowych
Kalendarz partyzanckich działań marketingowych
Podtrzymanie ataku
107 tweetów na temat mediów społecznościowych
Glosariusz pojęć z zakresu marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie”, kupili także:

Niskobudżetowy startup Zyskowny biznes i życie bez frustracji, Chris Guillebeau, Wydawnictwo Helion

JavaScript Wzorce, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo Helion

Astronawigacja dla żeglarzy, Jacek Czajewski, Wydawnictwo Alma-Press

Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile, Jacek Matulewski, Bartosz Turowski, Wydawnictwo Helion

J2ME almanach, Kim Topley, Wydawnictwo Helion

Ekologiczny dom 100 inspirujących pomysłów na stworzenie ekologicznego środowiska we własnym domu, Jenny Bonnin, Kim McKay, Wydawnictwo G+J RBA

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami