Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza

Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza

39.90zł
29.53zł
Marketing 129.00zł 99.33zł
Marketing

Tytuł: Marketing
Autor: Philip Kotler
ISBN: 978-83-7510-616-9
Ilość stron: 848
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Twarda
Format: 22.0x28.0cm
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł


Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Marketing
Tytuł książki: "Marketing"
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł
Klienci, którzy kupili „Marketing”, kupili także:
<b>Podstawy elektrotechniki i elektroniki dla elektryków Część 2</b>, <font color="navy">Andrzej Chochowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy elektrotechniki i elektroniki dla elektryków Część 2, Andrzej Chochowski, Wydawnictwo WSiP
<b>Instrumenty bankowości elektronicznej</b>, <font color="navy">Anna Matuszyk, Paweł Grzegorz Matuszyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Instrumenty bankowości elektronicznej, Anna Matuszyk, Paweł Grzegorz Matuszyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Strategiczne zarządzenie sprzedażą, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografia obnażona Mistrzowskie sesje aktu</b>, <font color="navy">Radosław Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia obnażona Mistrzowskie sesje aktu, Radosław Brzozowski, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografowanie mężczyzn 500 kreatywnych ujęć</b>, <font color="navy">Michelle Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie mężczyzn 500 kreatywnych ujęć, Michelle Perkins, Wydawnictwo HELION
<b>Modelowanie diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami Implementacja w systemie DiaSter</b>, <font color="navy">Józef Korbicz , Jan M. Kościelny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami Implementacja w systemie DiaSter, Józef Korbicz , Jan M. Kościelny, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Internet Serfowanie meilowanie i gadanie (Skype) Samouczek dla dinozaurów</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Internet Serfowanie meilowanie i gadanie (Skype) Samouczek dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Modelowanie zagrożeń</b>, <font color="navy">Frank Swiderski, Window Snyder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Modelowanie zagrożeń, Frank Swiderski, Window Snyder, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Wybrane metody planowania optymalnych trajektorii robotów manipulacyjnych</b>, <font color="navy">Mirosław Galicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wybrane metody planowania optymalnych trajektorii robotów manipulacyjnych, Mirosław Galicki, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Rebis
 Kategoria:
 Energetyka
Elektrownie jądrowe Wydanie II

Elektrownie jądrowe Wydanie II

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami