Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Wyprawy w świat elektroniki Tom 1

Wyprawy w świat elektroniki Tom 1

49.00zł
41.65zł
Marketing 129.00zł 99.33zł
Marketing

Tytuł: Marketing
Autor: Philip Kotler
ISBN: 978-83-7510-616-9
Ilość stron: 848
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Twarda
Format: 22.0x28.0cm
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł


Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 99,33zł

Marketing
Tytuł książki: "Marketing"
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł
Klienci, którzy kupili „Marketing”, kupili także:

Rynki finansowe, Adam Dmowski, Dariusz Prokopowicz, Wydawnictwo Difin

Enzymologia Podstawy, Sławomir Strumiło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Implementacja zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego w przedsiębiorstwie, Zbigniew Pastuszak, Wydawnictwo PLACET

Ogrodnictwo dla bystrzaków, Sue Fisher, Wydawnictwo Onepress

Kowalstwo i metaloplastyka, C. A. Reyner di Lagnasco, Wydawnictwo Arkady

JavaScript Ćwiczenia praktyczne Wydanie III, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Kuchnie jadalnie salony, Hanna Długosz, Wydawnictwo Buffi
<b>Hardware i testy penetracyjne. Przewodnik po metodach ataku i obrony</b>, <font color="navy">Jean-Georges Valle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Hardware i testy penetracyjne. Przewodnik po metodach ataku i obrony, Jean-Georges Valle, Wydawnictwo Helion

Rzym dla bystrzaków, Bruce Murphy, Alessandra de Rosa, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami