Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Obraz cyfrowy Reprezentacja kompresja podstawy przetwarzania Standardy JPEG i MPEG

Obraz cyfrowy Reprezentacja kompresja podstawy przetwarzania Standardy JPEG i MPEG

59.85zł
50.87zł
Marketing 129.00zł 99.33zł
Marketing

Tytuł: Marketing
Autor: Philip Kotler
ISBN: 978-83-7510-616-9
Ilość stron: 848
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Twarda
Format: 22.0x28.0cm
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł


Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 99,33zł

Marketing
Tytuł książki: "Marketing"
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł
Klienci, którzy kupili „Marketing”, kupili także:

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o swojej seksualności, Aline P. Zoldbrod, Wydawnictwo Sensus

Projektowanie Eko-domy, Mariana R. Eguaras Etchetto, Wydawnictwo Solis

Fizyka dla inżynierów Część 1 Fizyka klasyczna Wydanie V, Jerzy Massalski, Michalina Massalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Szybkie projektowanie. Zapanuj nad chaosem zadań i presją czasu, Steve McConnell, Wydawnictwo Helion

Podstawy ekonomii Wydanie 3 PWE, Bogusław Czarny, Wydawnictwo PWE

Chemia fizyczna Krótkie wykłady, A.G. Whittaker, A.R. Mount, M.R. Heal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Francuski dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany, Laura K. Lawless, Wydawnictwo Septem

Atlas matematyczny, Stefan Starzyński, Wydawnictwo Helion

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego, Dariusz Błaszczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami