Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

44.10zł
37.49zł
Marketing 129.00zł 99.33zł
Marketing

Tytuł: Marketing
Autor: Philip Kotler
ISBN: 978-83-7510-616-9
Ilość stron: 848
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Twarda
Format: 22.0x28.0cm
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł


Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 99,33zł

Marketing
Tytuł książki: "Marketing"
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 129.00zł 99.33zł
Klienci, którzy kupili „Marketing”, kupili także:

Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem, Piotr Kolmas, Wydawnictwo Onepress

Inteligencja finansowa Co kryją liczby Przewodnik menedżera Wydanie II, Karen Berman, Joe Knight, John Case, Wydawnictwo Onepress

Przekroje klasycznych samochodów. Modele z lat 1960-1990, Haynes Publishing, Wydawnictwo WKiŁ

Fundamenty palowe według Eurokodu 7, Olgierd Puła, Wydawnictwo DWE

Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna, W. Chan Kim, Wydawnictwo MT Biznes

Mapa kompas GPS, Cliff Jacobson, Wydawnictwo RM

Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań, Robert E. Dittmer, Wydawnictwo Onepress

Wielka ucieczka Zdrowie, bogactwo i źródła nierówności, Angus Deaton, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wózki jezdniowe Podręcznik bezpiecznej eksploatacji, Kazimierz Żurawski, Wydawnictwo Zacharek

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami