Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci

Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci

59.00zł
Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają 39.00zł 29.25zł
Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają

Tytuł: Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-83-246-3523-8
Ilość stron: 224
Data wydania: 10/2011
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Rozdziały:

Rozdział 1. Opowiedz albo nie przeszkadzaj (15)
Natłok informacji i efekt: attention crash (16)
Syzyfowe prace marketingu i public relations (19)
Od spełniania potrzeb konsumentów po ich tworzenie (22)
Marketing decyduje o wartości (24)
Trzy tysiące reklam dziennie (27)
Krzyczeć głośniej, jeszcze głośniej (29)
Kto opowie świat, ten nim rządzi (37)
Powrót komunikacji do korzeni (43)
Opowiadanie wciąż tych samych historii, na nowo (45)
Łakniemy dobrych historii (51)
31 narratemów i struktura dramatu Szekspirowskiego (54)

Rozdział 2. Opowiedz mi o swojej firmie (57)
Podstawa: strategia wizerunkowa (59)
Precyzja w komunikacji z otoczeniem (61)
Scenariusze dla firm (65)
Siła narracji w biznesie (69)
Co sprzedajecie? (72)
Narracja Steve'a Jobsa (74)
Sprzedaż emocji, nie produktów (76)
Mniej informacji, więcej historii (78)
Porywająca walka narracji (81)
Nie kupujemy już marek, ale dobre opowieści (87)
W poszukiwaniu marzeń (89)
Pięć elementów dobrej narracji (98)

Rozdział 3. Opowiedz mi swoją historię (107)
Precyzja wyjątkowej opowieści (107)
Narracyjne wizytówki (109)
Życie w kilku sekundach (112)
Opowieści kształtujące los jednostki (119)
E-reputacja i pułapki sieci (123)
Zarządzanie cyfrową tożsamością (126)
Narzędzia budowy e-reputacji (129)
Blogi nie budują reputacji menedżerów (133)
140 znaków skutecznej opowieści (141)
Engage or die (149)

Rozdział 4. Opowiedz mi o swoim mieście (151)

Rozdział 5. Opowiedz mi o swoim przywództwie (155)
Jak wygrać wybory dzięki dobrej narracji? (156)
Opowieść omija pośredników informacji (158)
Narracja latarnią świata 2.0 (167)
Dobre opowieści budują frekwencję (175)
Odbiorca: low information voters (180)
Nadawca: aktor sceny publicznej (183)
Rola mediów: wybór polityków z najlepszymi opowieściami (186)
Codzienna walka narracji (191)

Rozdział 6. Opowiedz mi o swoim kraju... (197)
Do it yourself! (205)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają
Tytuł książki: "Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają"
Autor: Eryk Mistewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Marketing narracyjny Jak budować historie, które sprzedają”, kupili także:

Nauka wobec wiary. Spory, debaty, konteksty, Willem B. Drees, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Programowanie sterowników przemysłowych Wydanie II, Jerzy Kasprzyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>W poszukiwaniu spokoju. Dziennik uważności dla dzieci</b>, <font color="navy">J. Robin Albertson-Wren</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
W poszukiwaniu spokoju. Dziennik uważności dla dzieci, J. Robin Albertson-Wren, Wydawnictwo Sensus

Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym, Zbigniew Lubośny, Wydawnictwo Naukowe PWN

Godzina dziennie z mobile marketingiem, Rachel Pasqua, Noah Elkin, Wydawnictwo Helion

Koło matematyczne w gimnazjum, Zbigniew Bobiński, Piotr Nodzyński, Mirosław Uscki, Wydawnictwo Aksjomat

Newton, Jerzy Kierul, Wydawnictwo PIW

Windows XP dla administratorów Kurs podstawowy, Curt Simmons, Wydawnictwo EDITION2000

Sztuka życia 23 lekcje coachingowe, Bob Proctor , Sandra Gallagher, Wydawnictwo MT Biznes

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami