Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy hydrogeologii stosowanej

Podstawy hydrogeologii stosowanej

69.90zł
51.73zł
Marketing mobilny 37.00zł 26.27zł
Marketing mobilny

Autor: Sebastian Konkol

ISBN: 978-83-246-2247-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2010

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

Rozdziały:
1. Marketing mobilny jako trend (17)
2. "Definicja" marketingu mobilnego (51)
3. Marketing mobilny jako ekosystem (89)
4. Użytkownicy telefonów (115)
5. Animatorzy kampanii reklamowych (129)
6. Nowi aktorzy, nowe role (149)
7. Operatorzy mobilni (165)
8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki (193)
9. Co dalej? (203)

Marketing mobilny
Tytuł książki: "Marketing mobilny"
Autor: Sebastian Konkol
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Marketing mobilny”, kupili także:
<b>Psychologiczny model dobrostanu w pracy Wartość i sens pracy</b>, <font color="navy">Agnieszka Czerw</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychologiczny model dobrostanu w pracy Wartość i sens pracy, Agnieszka Czerw, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fizyka dla gimnazjalistów to proste</b>, <font color="navy">Renata Mechowina</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Fizyka dla gimnazjalistów to proste, Renata Mechowina, Wydawnictwo RM
<b>Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III</b>, <font color="navy">Bob Nelson, Peter Economy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III, Bob Nelson, Peter Economy, Wydawnictwo Septem
<b>Komputer Optymalizacja i aktualizacja</b>, <font color="navy">Kris Jamsa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Komputer Optymalizacja i aktualizacja, Kris Jamsa, Wydawnictwo NAKOM
<b>Dupkologia czyli nauka rozpychania się łokciami</b>, <font color="navy">Steven B. Green, Dennis LaValle, Chris Illuminati</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dupkologia czyli nauka rozpychania się łokciami, Steven B. Green, Dennis LaValle, Chris Illuminati, Wydawnictwo Onepress
<b>Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007 Sam naprawiam samochód</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Zostań Opti mistrzem</b>, <font color="navy">Krzysztof Baranowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Zostań Opti mistrzem, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Po prostu CorelDRAW X4 Graphics Suite</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Po prostu CorelDRAW X4 Graphics Suite, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka z wesołym Kangurem żółta</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Aksjomat</font>
Matematyka z wesołym Kangurem żółta, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Aksjomat
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Zrób to sam. Generowanie ruchu, światła i dźwięku za pomocą Arduino i Raspberry Pi

Zrób to sam. Generowanie ruchu, światła i dźwięku za pomocą Arduino i Raspberry Pi

49.00zł
34.79zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami