Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows 8.1 Krok po kroku

Windows 8.1 Krok po kroku

98.70zł
24.68zł
Marketing mobilny 37.00zł 26.27zł
Marketing mobilny

Autor: Sebastian Konkol

ISBN: 978-83-246-2247-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2010

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

Rozdziały:
1. Marketing mobilny jako trend (17)
2. "Definicja" marketingu mobilnego (51)
3. Marketing mobilny jako ekosystem (89)
4. Użytkownicy telefonów (115)
5. Animatorzy kampanii reklamowych (129)
6. Nowi aktorzy, nowe role (149)
7. Operatorzy mobilni (165)
8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki (193)
9. Co dalej? (203)

Marketing mobilny
Tytuł książki: "Marketing mobilny"
Autor: Sebastian Konkol
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Marketing mobilny”, kupili także:
<b>Jak projektować kroje pisma Od szkicu do ekranu</b>, <font color="navy">Scaglione Jose, Meseguer Laura, Henestrosa Cristobal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo D2D</font>
Jak projektować kroje pisma Od szkicu do ekranu, Scaglione Jose, Meseguer Laura, Henestrosa Cristobal, Wydawnictwo D2D
<b>XTML i XHTML leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Jennifer Niederst Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XTML i XHTML leksykon kieszonkowy, Jennifer Niederst Robbins, Wydawnictwo HELION
<b>Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1+2+3 KOMPLET</b>, <font color="navy">Roman Leitner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1+2+3 KOMPLET, Roman Leitner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>ASP.NET 2.0 i Ajax wprowadzenie</b>, <font color="navy">Jesse Liberty, Dan Hurwitz, Brian MacDonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET 2.0 i Ajax wprowadzenie, Jesse Liberty, Dan Hurwitz, Brian MacDonald, Wydawnictwo HELION
<b>Windows Server 2008 Infrastruktura klucza publicznego (PKI)</b>, <font color="navy">Andrzej Szeląg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Server 2008 Infrastruktura klucza publicznego (PKI), Andrzej Szeląg, Wydawnictwo HELION
<b>Plan pozytywnego działania</b>, <font color="navy">Napoleon Hill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Emka</font>
Plan pozytywnego działania, Napoleon Hill, Wydawnictwo Emka
<b>Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności</b>, <font color="navy">Samir Dani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności, Samir Dani, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka rysowania Podstawowe techniki</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Sztuka rysowania Podstawowe techniki, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady
<b>Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne</b>, <font color="navy">Waldemar Ufnalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne, Waldemar Ufnalski, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Laboratorium w szufladzie Matematyka

Laboratorium w szufladzie Matematyka

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION

piątek, 25 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami