Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat

Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat

39.90zł
31.92zł
Marketing mobilny 37.00zł 26.27zł
Marketing mobilny

Autor: Sebastian Konkol

ISBN: 978-83-246-2247-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2010

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

Rozdziały:
1. Marketing mobilny jako trend (17)
2. "Definicja" marketingu mobilnego (51)
3. Marketing mobilny jako ekosystem (89)
4. Użytkownicy telefonów (115)
5. Animatorzy kampanii reklamowych (129)
6. Nowi aktorzy, nowe role (149)
7. Operatorzy mobilni (165)
8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki (193)
9. Co dalej? (203)

Marketing mobilny
Tytuł książki: "Marketing mobilny"
Autor: Sebastian Konkol
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Marketing mobilny”, kupili także:
<b>6 nawyków wydajnego zespołu</b>, <font color="navy">Stephen E. Kohn, Vincent D. OConnell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
6 nawyków wydajnego zespołu, Stephen E. Kohn, Vincent D. OConnell, Wydawnictwo Onepress
<b>Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury</b>, <font color="navy">Christopher Caleb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury, Christopher Caleb, Wydawnictwo HELION
<b>English in Science and Technology</b>, <font color="navy">Piotr Domański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
English in Science and Technology, Piotr Domański, Wydawnictwo WNT
<b>Przekrój przez wszechświat</b>, <font color="navy">Łukasz Lamża</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Przekrój przez wszechświat, Łukasz Lamża, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Mac OS X Snow Leopard Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Łukasz Suma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mac OS X Snow Leopard Ilustrowany przewodnik, Łukasz Suma, Wydawnictwo HELION
<b>Fragmenty kopernikańskie</b>, <font color="navy">Galileusz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Fragmenty kopernikańskie, Galileusz, Wydawnictwo WUW
<b>Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie</b>, <font color="navy">David Eaton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie, David Eaton, Wydawnictwo Poltext
<b>Koło matematyczne w gimnazjum</b>, <font color="navy">Zbigniew Bobiński, Piotr Nodzyński, Mirosław Uscki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Aksjomat</font>
Koło matematyczne w gimnazjum, Zbigniew Bobiński, Piotr Nodzyński, Mirosław Uscki, Wydawnictwo Aksjomat
<b>Microsoft Office PowerPoint 2007 dla każdego</b>, <font color="navy">Teresa Górny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Microsoft Office PowerPoint 2007 dla każdego, Teresa Górny, Wydawnictwo Videograf
 Koszyk
1 x Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię Wydanie 2
33.37zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie

Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie

59.00zł
41.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami