Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing mobilny 37.00zł 27.75zł
Marketing mobilny

Autor: Sebastian Konkol

ISBN: 978-83-246-2247-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2010

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

Rozdziały:
1. Marketing mobilny jako trend (17)
2. "Definicja" marketingu mobilnego (51)
3. Marketing mobilny jako ekosystem (89)
4. Użytkownicy telefonów (115)
5. Animatorzy kampanii reklamowych (129)
6. Nowi aktorzy, nowe role (149)
7. Operatorzy mobilni (165)
8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki (193)
9. Co dalej? (203)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Marketing mobilny
Tytuł książki: "Marketing mobilny"
Autor: Sebastian Konkol
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing mobilny”, kupili także:

Kapitalizm i wolność, Milton Friedman, Wydawnictwo Onepress

Randki są ekstra! Umawiaj się i ciesz się życiem, Steve Nakamoto, Wydawnictwo Sensus

Algebra macierzy liczbowych, Adam Marlewski, Wydawnictwo NAKOM
<b>React: kluczowe koncepcje. Przewodnik po najważniejszych mechanizmach biblioteki React</b>, <font color="navy">Maximilian Schwarzmuller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React: kluczowe koncepcje. Przewodnik po najważniejszych mechanizmach biblioteki React, Maximilian Schwarzmuller, Wydawnictwo Helion

Polsko-angielski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Modele równań strukturalnych Teoria i praktyka + CD, Roman Konarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy teorii pola elektromagnetycznego Wydanie II, Zygmunt Piątek, Paweł Jabłoński, Wydawnictwo Naukowe PWN

System nawigacyjny Galileo aspekty strategiczne naukowe i techniczne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Chemia organiczna Krótki kurs, Harold Hart, Leslie E. Craine, David J. Hart, Wydawnictwo PZWL

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami