Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Francusko-polski słownik budowlany Słownik podręczny

Francusko-polski słownik budowlany Słownik podręczny

32.00zł
25.92zł
Marketing mobilny 37.00zł 27.75zł
Marketing mobilny

Autor: Sebastian Konkol

ISBN: 978-83-246-2247-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 04/2010

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

Rozdziały:
1. Marketing mobilny jako trend (17)
2. "Definicja" marketingu mobilnego (51)
3. Marketing mobilny jako ekosystem (89)
4. Użytkownicy telefonów (115)
5. Animatorzy kampanii reklamowych (129)
6. Nowi aktorzy, nowe role (149)
7. Operatorzy mobilni (165)
8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki (193)
9. Co dalej? (203)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Marketing mobilny
Tytuł książki: "Marketing mobilny"
Autor: Sebastian Konkol
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing mobilny”, kupili także:

Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie, Bartłomiej Błaszczyszyn , Tomasz Rolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nagi obiektyw Sztuka fotografowania aktów i obróbki zdjęć, Kay Michael Kuhnlein, Harald Heim, Wydawnictwo Helion

AVR i ARM7 Programowanie mikrokontrolerów dla każdego, Paweł Borkowski, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi, Marek Wirkus, Anna Lis, Wydawnictwo Difin

Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2, J. C. Mackin, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press

Klasyczne i rozmyte bazy danych Modele zapytania i podsumowania, Krzysztof Myszkorowski, Sławomir Zadrożny, Piotr S. Szczepaniak, Wydawnictwo EXIT

Śmiertelny atom, Elżbieta Stasik, Wydawnictwo Novae Res

Mikrokontrolery w systemach zdalnego sterowania, Zbigniew Hajduk, Wydawnictwo BTC

Autobusy z Sanoka 1950-2013, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami