Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python

Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python

89.90zł
76.42zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka 44.90zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Tytuł: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Autor: Krzysztof Fonfara
ISBN: 978-83-01-17981-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 10/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Tytuł książki: "Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka"
Autor: Krzysztof Fonfara
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka”, kupili także:
<b>Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii Wydanie V</b>, <font color="navy">Jerzy Dzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii Wydanie V, Jerzy Dzik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Project Management Office podejście kompleksowe, Parviz F. Rad, Ginger Levin, Wydawnictwo PROED

Świadomy umysł, David J. Chalmers, Wydawnictwo Naukowe PWN

Praktyka oceaniczna Wydanie 3, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press

Pomiary cieplne Tom 1 Podstawowe pomiary cieplne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Podstawy rysunku architektonicznego i krajobrazowego, Franzblau Wojciech, Gałek Michał, Uruszczak Michał, Wydawnictwo Atropos

Pompownie Poradnik dla projektantów, inwestorów i użytkowników, Józef Wowk, Wydawnictwo WNT
<b>Krótki kurs. Design</b>, <font color="navy">John Heskett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótki kurs. Design, John Heskett, Wydawnictwo Naukowe PWN

Microsoft Windows Server 2008 Protokoły i usługi TCP/IP Przewodnik techniczny, Joseph Davies, Wydawnictwo Microsoft Press

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami