Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

49.00zł
34.30zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka 44.90zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Tytuł: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Autor: Krzysztof Fonfara
ISBN: 978-83-01-17981-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 10/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Tytuł książki: "Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka"
Autor: Krzysztof Fonfara
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka”, kupili także:
<b>Tworzenie doświadczeń klientów</b>, <font color="navy">Artur Urbański, Lucyna Dziewa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański, Lucyna Dziewa, Wydawnictwo Onepress

Geochemia środowiska, Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dzieciństwo do poprawki. Uwolnij się od cienia rodziców, energetycznych wampirów. Wydanie II, uzupełnione</b>, <font color="navy">Sylwia Sitkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dzieciństwo do poprawki. Uwolnij się od cienia rodziców, energetycznych wampirów. Wydanie II, uzupełnione, Sylwia Sitkowska, Wydawnictwo Sensus

Kanban Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą!, Marcus Hammarberg, Joakim Sunden, Wydawnictwo Helion

Antyki Poradnik kolekcjonera, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady
<b>Geologia kontynentów Wydanie III</b>, <font color="navy">Włodzimierz Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geologia kontynentów Wydanie III, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Giełdowe giganty, Jonh Boik, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wdrażanie innowacji technologicznych, Marek Brzeziński, Wydawnictwo Difin

E=mc2 Historia najsłynniejszego równania w dziejach świata, David Bodanis, Wydawnictwo CIS

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami