Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka 44.90zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Tytuł: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Autor: Krzysztof Fonfara
ISBN: 978-83-01-17981-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 10/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Tytuł książki: "Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka"
Autor: Krzysztof Fonfara
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka”, kupili także:

Działaj z Serverless Wprowadzenie do AWS Lambda i architektury Serverless, Gojko Adžić, Wydawnictwo Naukowe PWN

Integracja PHP z Windows, Arno Hollosi, Wydawnictwo Helion

J2ME Praktyczne projekty Wydanie II, Krzysztof Rychlicki-Kicior, Wydawnictwo Helion

Teleskop Einsteina W poszukiwaniu ciemnej materii i ciemnej energii we Wszechświecie, Evalyn Gates, Wydawnictwo Prószyński

Szacowanie niepewności w pomiarach potencjometrycznych, Andrzej Kozyra, Alicja Wiora, Józef Wiora, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Wzorce projektowe Wydanie II, Gamma Erich, Helm Richard, Johnson Ralph, Vlissides John, Wydawnictwo WNT

ASP.NET MVC 5. Zaawansowane programowanie, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki, M. Panfil, A. Szablewski, Wydawnictwo Poltext

Domowy fitness Zapomnij o siłowni, Scott Tudge, Wydawnictwo Muza

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami