Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka 44.90zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Tytuł: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Autor: Krzysztof Fonfara
ISBN: 978-83-01-17981-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 10/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Tytuł książki: "Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka"
Autor: Krzysztof Fonfara
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka”, kupili także:
<b>Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib</b>, <font color="navy">Robert Johansson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib, Robert Johansson, Wydawnictwo Helion

Dzień w którym odkryliśmy wszechświat, Marcia Bartusiak, Wydawnictwo Prószyński

Droga duchowego czarodzieja. Kreuj życie, jakiego pragniesz, Deepak Chopra, Wydawnictwo Sensus

Trening umysłu dla bystrzaków, Tracy Packiam Alloway, Wydawnictwo Onepress

Laboratorium w szufladzie Optyka, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych Produkcja jedno- i wieloasortymentowa, Adam Żwirbla, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trenuj swój umysł czyli jak obudzić w sobie potencjał, Terry Horne, Simon Wootton, Wydawnictwo Edgard
<b>PHP 8 i SQL. Programowanie dla początkujących w 43 lekcjach</b>, <font color="navy">Mariusz Duka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
PHP 8 i SQL. Programowanie dla początkujących w 43 lekcjach, Mariusz Duka, Wydawnictwo Helion

Mosty Trzy tysiące lat zmagań z naturą, David J. Brown, Wydawnictwo Arkady

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami