Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Fizyka Leksykon ucznia

Fizyka Leksykon ucznia

5.00zł
4.05zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka 44.90zł
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Tytuł: Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Autor: Krzysztof Fonfara
ISBN: 978-83-01-17981-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 10/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów.

Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka
Tytuł książki: "Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka"
Autor: Krzysztof Fonfara
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka”, kupili także:
<b>40 algorytmów, które powinien znać każdy programista. Nauka implementacji algorytmów w Pythonie</b>, <font color="navy">Imran Ahmad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
40 algorytmów, które powinien znać każdy programista. Nauka implementacji algorytmów w Pythonie, Imran Ahmad, Wydawnictwo Helion

Minecraft. Modyfikacje dla młodych bystrzaków, Sarah Guthals, Stephen Foster, Lindsey Handley, Wydawnictwo Septem

Wzorcowanie aparatury pomiarowej Wydanie II, Janusz Piotrowski, Krystyna Kostyrko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Profesjonalny kod T-SQL 2019 W stronę szybkości, skalowalności i standaryzacji rozwiązań dla SQL Server</b>, <font color="navy">Elizabeth Noble</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Profesjonalny kod T-SQL 2019 W stronę szybkości, skalowalności i standaryzacji rozwiązań dla SQL Server, Elizabeth Noble, Wydawnictwo Promise

Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu, Kamil Buliński, Wydawnictwo Onepress

Algebra, Andrzej Białynicki-Birula, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kompendium SolidWorks</b>, <font color="navy">Rafał Łabudek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kompendium SolidWorks, Rafał Łabudek, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do informatyki, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Helion

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami