Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing medialny 48.00zł
Marketing medialny

Autor: Anna Jupowicz-Ginalska

ISBN: 978-83-7641-236-8

Ilość stron: 256

Data wydania: 04/2010

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym.

Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym.

Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Rozdział:

Rozdział 1. Marketing medialny – definiowanie zjawiska
1.1. Marketing medialny – definicja
1.2. Organizacje medialne i ich wpływ na marketing medialny
1.3. Badania rynku medialnego
1.3.1. Badania rynku prasowego
1.3.2. Badania rynku telewizyjnego
1.3.3. Badania rynku radiowego
1.3.4. Badania rynku internetowego
1.4. Pytania kontrolne

Rozdział 2. Produkt medialny a potrzeby i pragnienia konsumentów
2.1. Produkt medialny – definicja i klasyfikacja
2.2. Asortymentacja produktu medialnego
2.3. Marka medialna
2.4. Potrzeby i pragnienia konsumentów
2.5. Pytania kontrolne

Rozdział 3. Dystrybucja medialna a wygoda nabycia mediów
3.1. Cele dystrybucji medialnej
3.2. Dystrybucja medialna ze względu na ilość pośredników
3.3. Dystrybucja medialna ze względu na rodzaj środków komunikowania masowego
3.3.1. Prasa
3.3.1.1. Kolportaż prasy
3.3.1.2. Prenumerata
3.3.1.3. Elektroniczny dostęp do archiwów pism i ich bieżących wersji cyfrowych
3.3.1.4. Dystrybucja naręczna
3.3.1.5. Sprzedaż we własnych placówkach
3.3.1.6. Prasa w Internecie
3.3.1.7. Prasa w telefonach komórkowych
3.3.1.8. RSS i e-paper
3.3.1.9. Inne metody dystrybucji prasy
3.3.2. Radio
3.3.2.1. Stacje radiowe w Internecie
3.3.2.2. RSS i podcasty
3.3.2.3. RDS
3.3.2.4. Radio jako… telewizja
3.3.2.5. Inne metody dystrybucji programów radiowych
3.3.3. Telewizja
3.3.3.1. Stacje telewizyjne w Internecie
3.3.3.2. Telefonie komórkowe
3.3.3.3. Teletekst
3.3.3.4. Sprzedaż we własnych placówkach i sprzedaż osobista
3.3.4. Internet
3.3.4.1. Ogólne cechy rozpowszechniania Internetu
3.3.4.2. Internet mobilny
3.3.4.3. RSS i podcasty
3.4. Dystrybucja ze względu na zasięg ukazywania się: prasa, radio, telewizja, Internet
3.5. Dystrybucja treści medialnych ze względu na częstotliwość ich rozpowszechniania
3.6. Wygoda nabywców środków komunikowania masowego
3.6.1. Czas i miejsce odbierania mediów
3.6.2. Oferta jakościowa i ilościowa mediów
3.7. Model dystrybucji medialnej w kontekście wygody nabywców
3.8 Pytania kontrolne

Rozdział 4. Cena jako koszt ponoszony przez klienta
4.1. Koszt osobisty środków masowego przekazu
4.1.1. Media bezpłatne
4.1.1.1. Bezpłatne media drukowane
4.1.1.2. Bezpłatne media elektroniczne
4.1.2. Media płatne
4.1.2.1. Płatne media drukowane jako osobisty koszt użytkowników
4.1.2.2. Płatne media elektroniczne jako osobisty koszt użytkowników
4.2. Koszt instytucjonalny środków masowego przekazu
4.2.1. Koszt instytucjonalny reklamy w prasie
4.2.2. Koszt instytucjonalny reklamy w radiu
4.2.3. Koszt instytucjonalny reklamy w telewizji
4.2.4. Koszt instytucjonalny reklamy w Internecie
4.3. Promocje cenowe jako proodbiorczy aspekt funkcjonowania ceny medialnej
4.4. Pytania kontrolne

Rozdział 5. Promocja mediów jako komunikacja z nabywcami
5.1. Zadania promocji i jej grupy docelowe
5.2. Główne obszary promocji medialnej
5.3. Instrumenty promocji mediów w mediach
5.4. Najpopularniejsze metody promowania mediów
5.4.1. Kampanie reklamowe mediów
5.4.2. Kreowanie własnych ambasadorów marki
5.4.3. Współpraca z gwiazdami show biznesu
5.4.4. Organizowanie eventów dla odbiorców
5.4.5. Organizowanie eventów dla klientów i partnerów biznesowych
5.4.6. Konkursy dla odbiorców
5.4.7. Tworzenie nagród oraz konkursów medialnych
5.4.8. Patronat medialny
5.4.9. Porozumienie medialne
5.4.10. Inicjatywy społeczne
5.4.11. Fundacje medialne
5.4.12. Prowokacje medialne
5.4.13. Gadżety oraz inserty
5.4.14. Niestandardowe formy reklamy
5.4.15. Inne metody promocji mediów
5.5 Pytania kontrolne

Słownik pojęć obcojęzycznych
Bibliografia
Załącznik 1
Załącznik 2
Spis rysunków
Spis tabel

Marketing medialny
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing medialny”, kupili także:
<b>Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorgani</b>, <font color="navy">Jon DiMaggio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorgani, Jon DiMaggio, Wydawnictwo Helion

Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1961-1965, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ

Perswazja sztuka zdobywania tego czego pragniesz, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress

Kapitał wysokiego ryzyka, Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski, Wydawnictwo PWE

Katakana kreska po kresce, Ewa Krassowaska-Mackiewicz, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Cyberchoroby. Jak cyfrowe życie rujnuje nasze zdrowie, Manfred Spitzer, Wydawnictwo Dobra Literatura

AngularJS Pierwsze kroki, Dariusz Kalbarczyk, Arkadiusz Kalbarczyk, Wydawnictwo Helion

Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym Operacje giełdowe rynku publicznego i niepublicznego, Radosław Pastusiak, Wydawnictwo CEDEWU

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami