Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

92.40zł
77.62zł
Marketing e-mailowy 72.45zł
Marketing e-mailowy

Tytuł: Marketing e-mailowy
Autor: Jenkins Simms
ISBN: 978-83-264-1194-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 01/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 72.45zł


Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie.

Rozdziały:

Część I. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki
Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej

Część II. Budżet i zwrot z inwestycji
Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji
Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty

Część III. Organizowanie działu e-mailowego
Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego

Część IV. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie

Część V. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach
Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej

Część VI. Najlepsze metody postępowania
Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
Rozdział 24 Personalizacja
Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
Rozdział 27 Nazwa nadawcy
Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego

Część VII. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych

Część VIII. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu

Część IX. Prywatność i przepisy antyspamowe
Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?

Część X. Wiadomości automatyczne
Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe

Część XI. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej
Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym

Część XII. Przyszłość poczty elektronicznej
Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego

Marketing e-mailowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing e-mailowy”, kupili także:

Świat według Ewy Życie na nowych zasadach, Eva Herman, Wydawnictwo Onepress
<b>Python. Zwięzłe kompendium dla programisty</b>, <font color="navy">David Beazley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python. Zwięzłe kompendium dla programisty, David Beazley, Wydawnictwo Helion

Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery, Kae Verens, Wydawnictwo Helion

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów, Tony Curtis, Wydawnictwo Wolters Kluwer

SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy, Marek Fidelman, Wydawnictwo CEDEWU

Zarządzanie cenami, Hermann Simon , Martin Fasstnacht, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wyjaśnić umysł Struktura teorii neurokognitywnych Wydanie II, Mateusz Hohol, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Mystery method Sekretne strategie artysty podrywu, Erik Von Markovik, Mystery i Chris Odom, Wydawnictwo Sensus

Kamienie szlachetne i ozdobne Wszystkie rodzaje i odmiany świata, 1900 okazów, Walter Schumann, Wydawnictwo Alma-Press

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami