Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Passat modele 1988-1996

Volkswagen Passat modele 1988-1996

58.80zł
44.10zł
Marketing e-mailowy 72.45zł 60.86zł
Marketing e-mailowy

Tytuł: Marketing e-mailowy
Autor: Jenkins Simms
ISBN: 978-83-264-1194-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 01/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 72.45zł 60.86zł


Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie.

Rozdziały:

Część I. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki
Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej

Część II. Budżet i zwrot z inwestycji
Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji
Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty

Część III. Organizowanie działu e-mailowego
Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego

Część IV. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie

Część V. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach
Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej

Część VI. Najlepsze metody postępowania
Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
Rozdział 24 Personalizacja
Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
Rozdział 27 Nazwa nadawcy
Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego

Część VII. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych

Część VIII. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu

Część IX. Prywatność i przepisy antyspamowe
Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?

Część X. Wiadomości automatyczne
Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe

Część XI. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej
Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym

Część XII. Przyszłość poczty elektronicznej
Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego

Marketing e-mailowy
Tytuł książki: "Marketing e-mailowy"
Autor: Jenkins Simms
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 72.45zł 60.86zł
Klienci, którzy kupili „Marketing e-mailowy”, kupili także:
<b>Tajniki ekspozycji i systemu strefowego dla fotografów cyfrowych</b>, <font color="navy">Lee Varis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tajniki ekspozycji i systemu strefowego dla fotografów cyfrowych, Lee Varis, Wydawnictwo HELION
<b>Mikrokontrolery STM32 w praktyce</b>, <font color="navy">Krzysztof Paprocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery STM32 w praktyce, Krzysztof Paprocki, Wydawnictwo BTC
<b>Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką</b>, <font color="navy">George Hrabovsky, Leonard Susskind</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką, George Hrabovsky, Leonard Susskind, Wydawnictwo Prószyński
<b>Krótkie wykłady Ekologia</b>, <font color="navy">Aulay Mackenzie, Andy S. Ball, Sonia R. Virdee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótkie wykłady Ekologia, Aulay Mackenzie, Andy S. Ball, Sonia R. Virdee, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mikrokontrolery 8051 w praktyce</b>, <font color="navy">Tomasz Starecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery 8051 w praktyce, Tomasz Starecki, Wydawnictwo BTC
<b>Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?</b>, <font color="navy">Michał Osiej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?, Michał Osiej, Wydawnictwo Onepress
<b>Linux Komendy i polecenia Wydanie IV rozszerzone</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Komendy i polecenia Wydanie IV rozszerzone, Łukasz Sosna, Wydawnictwo HELION
<b>Tarasy i altany Budowa i konserwacja</b>, <font color="navy">Peter Himmelhuber</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Tarasy i altany Budowa i konserwacja, Peter Himmelhuber, Wydawnictwo RM
<b>Gdy góra lodowa topnieje Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach</b>, <font color="navy">John Kotter, Holger Rathgeber, Peter Mueller, Spenser Johnson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Gdy góra lodowa topnieje Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach, John Kotter, Holger Rathgeber, Peter Mueller, Spenser Johnson, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka krótki kurs

Fizyka krótki kurs

64.00zł
47.36zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 26 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami