Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

52.00zł
45.24zł
Marketing e-mailowy 72.45zł 60.86zł
Marketing e-mailowy

Tytuł: Marketing e-mailowy
Autor: Jenkins Simms
ISBN: 978-83-264-1194-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 01/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 72.45zł 60.86zł


Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie.

Rozdziały:

Część I. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki
Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej

Część II. Budżet i zwrot z inwestycji
Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji
Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty

Część III. Organizowanie działu e-mailowego
Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego

Część IV. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie

Część V. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach
Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej

Część VI. Najlepsze metody postępowania
Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
Rozdział 24 Personalizacja
Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
Rozdział 27 Nazwa nadawcy
Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego

Część VII. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych

Część VIII. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu

Część IX. Prywatność i przepisy antyspamowe
Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?

Część X. Wiadomości automatyczne
Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe

Część XI. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej
Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym

Część XII. Przyszłość poczty elektronicznej
Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego

Marketing e-mailowy
Tytuł książki: "Marketing e-mailowy"
Autor: Jenkins Simms
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 72.45zł 60.86zł
Klienci, którzy kupili „Marketing e-mailowy”, kupili także:
<b>Odkształcanie i pękanie metali</b>, <font color="navy">J. W. Wyrzykowski, E. Pleszakow, J. Sieniawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Odkształcanie i pękanie metali, J. W. Wyrzykowski, E. Pleszakow, J. Sieniawski, Wydawnictwo WNT
<b>Wielki atlas kosmosu</b>, <font color="navy">Mark A. Garlick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buchmann</font>
Wielki atlas kosmosu, Mark A. Garlick, Wydawnictwo Buchmann
<b>Transformacja i rozwój Teoria i polityka gospodarcza</b>, <font color="navy">Stanisław Gomułka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Transformacja i rozwój Teoria i polityka gospodarcza, Stanisław Gomułka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą</b>, <font color="navy">Janusz Szymankiewicz, Tadeusz Gałkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Atla 2</font>
Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą, Janusz Szymankiewicz, Tadeusz Gałkowski, Wydawnictwo Atla 2
<b>Reakcje kwasów i zasad w chemii analitycznej</b>, <font color="navy">Adam Hulanicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Reakcje kwasów i zasad w chemii analitycznej, Adam Hulanicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Oracle Database 12c i SQL Programowanie</b>, <font color="navy">Jason Price</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oracle Database 12c i SQL Programowanie, Jason Price, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka programowania wieloprocesorowego</b>, <font color="navy">Maurice Herlihy, Nir Shavit</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sztuka programowania wieloprocesorowego, Maurice Herlihy, Nir Shavit, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Człowiek i Wszechświat Wydanie II</b>, <font color="navy">Brian Cox , Andrew Cohen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Człowiek i Wszechświat Wydanie II, Brian Cox , Andrew Cohen, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Biotechnologia w ochronie środowiska z CD-ROM</b>, <font color="navy">Ewa Klimiuk, Maria Łebkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biotechnologia w ochronie środowiska z CD-ROM, Ewa Klimiuk, Maria Łebkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone

Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone

39.90zł
29.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION

piątek, 18 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami