Tytuł: | Marketing e-mailowy | Autor: | Jenkins Simms | ISBN: | 978-83-264-1194-6 | Ilość stron: | 244 | Data wydania: | 01/2011 | Format: | 17.0x24.0cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 72.45zł |
Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.
Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.
Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie.
Rozdziały:
Część I. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej
Część II. Budżet i zwrot z inwestycji Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty
Część III. Organizowanie działu e-mailowego Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego
Część IV. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie
Część V. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej
Część VI. Najlepsze metody postępowania Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania Rozdział 22 Tworzenie biuletynów Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili Rozdział 24 Personalizacja Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje Rozdział 27 Nazwa nadawcy Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego
Część VII. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych
Część VIII. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu
Część IX. Prywatność i przepisy antyspamowe Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?
Część X. Wiadomości automatyczne Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe
Część XI. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym
Część XII. Przyszłość poczty elektronicznej Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego
Marketing e-mailowy --- Pozycja niedostępna.---
|