Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0

Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0

79.80zł
63.84zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań 69.90zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań

Tytuł: Marketing Koncepcja skutecznych działań
Autor: Lechosław Garbarski
ISBN: 978-83-208-1947-2
Ilość stron: 356
Data wydania: 06/2011
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 69.90zł


Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych.

Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
 
Rozdziały:
 
Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1: Istota Marketingu, Lechosław Garbarski
Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska
Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska
 
Część II. Odkrywanie szans rynkowych
Rozdział 4: Analiza warunków działania, Teresa Taranko
Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak
Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Magdalena Krzyżanowska
 
Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania
Rozdział 8: Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski
Rozdział 10: Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski
 
Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu
Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko
 
Część IV: Wykorzystywanie instrumentów marketingu. Wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran
Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran
Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki
Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki
 
Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych
Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran
Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak
Rozdział 18: Plan marketingowy, Teresa Taranko

Marketing Koncepcja skutecznych działań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing Koncepcja skutecznych działań”, kupili także:
<b>Wstęp do programowania sterowników PLC</b>, <font color="navy">Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Wstęp do programowania sterowników PLC, Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>101 słynnych czołgów</b>, <font color="navy">Robert Jackson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
101 słynnych czołgów, Robert Jackson, Wydawnictwo MAK
<b>Lifting umysłu Zagadki i inne sposoby treningu</b>, <font color="navy">Michael Powell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Olesiejuk</font>
Lifting umysłu Zagadki i inne sposoby treningu, Michael Powell, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Logika i argumentacja Praktyczny kurs krytycznego myślenia</b>, <font color="navy">Andrzej Kisielewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Logika i argumentacja Praktyczny kurs krytycznego myślenia, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czy Polska dogoni Niemcy</b>, <font color="navy">Witold M. Orłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Czy Polska dogoni Niemcy, Witold M. Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Macintosh idzie do szkoły Podręcznik nie tylko dla gimnazjum Część 2</b>, <font color="navy">Jarosław Skłodowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GDW</font>
Macintosh idzie do szkoły Podręcznik nie tylko dla gimnazjum Część 2, Jarosław Skłodowski, Wydawnictwo GDW
<b>Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia</b>, <font color="navy">Marek Wyleżoł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia, Marek Wyleżoł, Wydawnictwo HELION
<b>Warunki techniczne i usytuowanie budynków Zagadnienia administracyjnoprawne</b>, <font color="navy">Mikołaj Bojarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo LexisNexis</font>
Warunki techniczne i usytuowanie budynków Zagadnienia administracyjnoprawne, Mikołaj Bojarski, Wydawnictwo LexisNexis
<b>Photoshop Pikantne efekty specjalne</b>, <font color="navy">Corey Barker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop Pikantne efekty specjalne, Corey Barker, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD

Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD

89.00zł
63.19zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami