Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia Stephena Hawkinga

Krótka historia Stephena Hawkinga

52.00zł
41.60zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań 69.90zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań

Tytuł: Marketing Koncepcja skutecznych działań
Autor: Lechosław Garbarski
ISBN: 978-83-208-1947-2
Ilość stron: 356
Data wydania: 06/2011
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 69.90zł


Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych.

Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
 
Rozdziały:
 
Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1: Istota Marketingu, Lechosław Garbarski
Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska
Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska
 
Część II. Odkrywanie szans rynkowych
Rozdział 4: Analiza warunków działania, Teresa Taranko
Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak
Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Magdalena Krzyżanowska
 
Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania
Rozdział 8: Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski
Rozdział 10: Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski
 
Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu
Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko
 
Część IV: Wykorzystywanie instrumentów marketingu. Wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran
Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran
Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki
Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki
 
Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych
Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran
Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak
Rozdział 18: Plan marketingowy, Teresa Taranko

Marketing Koncepcja skutecznych działań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing Koncepcja skutecznych działań”, kupili także:
<b>Filozofia przypadku Kosmiczna fuga z preludium i codą</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Filozofia przypadku Kosmiczna fuga z preludium i codą, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Slackware Linux</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Slackware Linux, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci (NAP)</b>, <font color="navy">Joseph Davies, Tony Northrup, Microsoft Networking Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci (NAP), Joseph Davies, Tony Northrup, Microsoft Networking Team, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Laboratorium w szufladzie Elektrotechnika, elektronika, miernictwo</b>, <font color="navy">Zasław Adamaszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Laboratorium w szufladzie Elektrotechnika, elektronika, miernictwo, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tłokowe silniki spalinowe średnio- i szybkoobrotowe Wydanie 4</b>, <font color="navy">Wajand Jan A., Wajand Jan T.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Tłokowe silniki spalinowe średnio- i szybkoobrotowe Wydanie 4, Wajand Jan A., Wajand Jan T., Wydawnictwo WNT
<b>Podstawy oprogramowania Zbiór artykułów Davida L. Parnasa</b>, <font color="navy">Daniel M. Hoffman, David M. Weiss</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy oprogramowania Zbiór artykułów Davida L. Parnasa, Daniel M. Hoffman, David M. Weiss, Wydawnictwo WNT
<b>Programowanie współbieżne Systemy czasu rzeczywistego</b>, <font color="navy">Paweł Majdzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie współbieżne Systemy czasu rzeczywistego, Paweł Majdzik, Wydawnictwo HELION
<b>Rewolucja w uczeniu Chcesz myśleć sprawniej niż inni?</b>, <font color="navy">Gordon Dryden, Jeanette Vos</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Rewolucja w uczeniu Chcesz myśleć sprawniej niż inni?, Gordon Dryden, Jeanette Vos, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Logika Talmudu</b>, <font color="navy">Andrew Schumann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Logika Talmudu, Andrew Schumann, Wydawnictwo Copernicus Center Press
 Koszyk
1 x Pieniądze leżą na parkiecie Giełda dla niepokornych
17.96zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Wprowadzenie do sprawozdawczości, analizy i informatyki finansowej

Wprowadzenie do sprawozdawczości, analizy i informatyki finansowej

69.90zł
51.73zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami