Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku

Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku

89.98zł
71.98zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań 69.90zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań

Tytuł: Marketing Koncepcja skutecznych działań
Autor: Lechosław Garbarski
ISBN: 978-83-208-1947-2
Ilość stron: 356
Data wydania: 06/2011
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 69.90zł


Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych.

Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
 
Rozdziały:
 
Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1: Istota Marketingu, Lechosław Garbarski
Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska
Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska
 
Część II. Odkrywanie szans rynkowych
Rozdział 4: Analiza warunków działania, Teresa Taranko
Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak
Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Magdalena Krzyżanowska
 
Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania
Rozdział 8: Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski
Rozdział 10: Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski
 
Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu
Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko
 
Część IV: Wykorzystywanie instrumentów marketingu. Wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran
Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran
Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki
Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki
 
Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych
Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran
Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak
Rozdział 18: Plan marketingowy, Teresa Taranko

Marketing Koncepcja skutecznych działań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing Koncepcja skutecznych działań”, kupili także:
<b>WordPress dla początkujących</b>, <font color="navy">Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
WordPress dla początkujących, Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński, Wydawnictwo HELION
<b>Word 2010 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Scott Basham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2010 PL Seria praktyk, Scott Basham, Wydawnictwo HELION
<b>Obliczenia i badania diagnostyczne aparatury rozdzielczej</b>, <font color="navy">Jan Maksymiuk, Zbigniew Pochanke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Obliczenia i badania diagnostyczne aparatury rozdzielczej, Jan Maksymiuk, Zbigniew Pochanke, Wydawnictwo WNT
<b>Programowanie w języku C++ w środowisku systemu UNIX</b>, <font color="navy">Paweł Klimczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Programowanie w języku C++ w środowisku systemu UNIX, Paweł Klimczewski, Wydawnictwo WUW
<b>Meteoryty Oblicza gości z kosmosu</b>, <font color="navy">Andrzej Manecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bosz</font>
Meteoryty Oblicza gości z kosmosu, Andrzej Manecki, Wydawnictwo Bosz
<b>Magnetyzm osobowości Poznaj sekrety wpływania na innych</b>, <font color="navy">Leslie T. Giblin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Magnetyzm osobowości Poznaj sekrety wpływania na innych, Leslie T. Giblin, Wydawnictwo Onepress
<b>Bankowość elektroniczna w Polsce Wydanie II</b>, <font color="navy">Artur Borcuch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Bankowość elektroniczna w Polsce Wydanie II, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Rolnictwo precyzyjne</b>, <font color="navy">Stanisław Samborski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rolnictwo precyzyjne, Stanisław Samborski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Packet Tracer 6 dla kursów CISCO z przykładami i ćwiczeniami Tom 2 Podstawy konfiguracji IOS</b>, <font color="navy">Marek Smyczek, Robert Wszelaki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ITSTART</font>
Packet Tracer 6 dla kursów CISCO z przykładami i ćwiczeniami Tom 2 Podstawy konfiguracji IOS, Marek Smyczek, Robert Wszelaki, Wydawnictwo ITSTART
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Chemia
Idee chemii kwantowej Wydanie II

Idee chemii kwantowej Wydanie II

149.00zł
111.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami