Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Ostra jazda Za kulisami dążeń Ubera do dominacji na świecie

Ostra jazda Za kulisami dążeń Ubera do dominacji na świecie

44.70zł
36.21zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań 69.90zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań

Tytuł: Marketing Koncepcja skutecznych działań
Autor: Lechosław Garbarski
ISBN: 978-83-208-1947-2
Ilość stron: 356
Data wydania: 06/2011
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 69.90zł


Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych.

Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
 
Rozdziały:
 
Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1: Istota Marketingu, Lechosław Garbarski
Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska
Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska
 
Część II. Odkrywanie szans rynkowych
Rozdział 4: Analiza warunków działania, Teresa Taranko
Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak
Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Magdalena Krzyżanowska
 
Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania
Rozdział 8: Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski
Rozdział 10: Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski
 
Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu
Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko
 
Część IV: Wykorzystywanie instrumentów marketingu. Wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran
Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran
Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki
Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki
 
Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych
Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran
Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak
Rozdział 18: Plan marketingowy, Teresa Taranko

Marketing Koncepcja skutecznych działań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing Koncepcja skutecznych działań”, kupili także:
<b>7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj</b>, <font color="navy">Thomas Armstrong</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj, Thomas Armstrong, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie</b>, <font color="navy">Agnieszka Bitkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie, Agnieszka Bitkowska, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych</b>, <font color="navy">Wawrzkiewicz Rene, Hardziej Patryk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Karakter</font>
Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych, Wawrzkiewicz Rene, Hardziej Patryk, Wydawnictwo Karakter
<b>Działalność gospodarcza w branży elektrycznej</b>, <font color="navy">Maria Michalak, Małgorzata Sienna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Działalność gospodarcza w branży elektrycznej, Maria Michalak, Małgorzata Sienna, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Java w pigułce. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Benjamin J Evans, David Flanagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java w pigułce. Wydanie VI, Benjamin J Evans, David Flanagan, Wydawnictwo HELION
<b>Światło mieszane w praktyce Profesjonalne techniki w fotografii ślubnej i portretowej</b>, <font color="navy">Bill Hurter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Światło mieszane w praktyce Profesjonalne techniki w fotografii ślubnej i portretowej, Bill Hurter, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Barbarzyńca w Azji</b>, <font color="navy">Henri Michaux</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Świat Literacki</font>
Barbarzyńca w Azji, Henri Michaux, Wydawnictwo Świat Literacki
<b>Adobe Illustrator CS3/CS3 PL ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Aleksandra Tomaszewska-Adamarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL ćwiczenia praktyczne, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Wydawnictwo HELION
<b>Tom 4. Biomateriały</b>, <font color="navy">Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Tom 4. Biomateriały, Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

wtorek, 23 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami