Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań 69.90zł
Marketing Koncepcja skutecznych działań

Tytuł: Marketing Koncepcja skutecznych działań
Autor: Lechosław Garbarski
ISBN: 978-83-208-1947-2
Ilość stron: 356
Data wydania: 06/2011
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 69.90zł


Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych.

Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
 
Rozdziały:
 
Część I. Wprowadzenie
Rozdział 1: Istota Marketingu, Lechosław Garbarski
Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska
Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska
 
Część II. Odkrywanie szans rynkowych
Rozdział 4: Analiza warunków działania, Teresa Taranko
Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak
Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Magdalena Krzyżanowska
 
Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania
Rozdział 8: Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski
Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski
Rozdział 10: Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski
 
Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu
Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko
 
Część IV: Wykorzystywanie instrumentów marketingu. Wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran
Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran
Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki
Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki
 
Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych
Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran
Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak
Rozdział 18: Plan marketingowy, Teresa Taranko

Marketing Koncepcja skutecznych działań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing Koncepcja skutecznych działań”, kupili także:

Outlook 2007 PL Zarządzanie czasem i informacjami, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Sterowanie procesami technologicznymi w produkcji żywności, Marek Ludwicki, Michał Ludwicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Controlling + praktyczne pomoce controllingowe w Excelu na CD, Axel Mehlan, Wydawnictwo C.H. BECK

GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola, Małgorzata Wiśniewska, Wydawnictwo ODDK

Czy Polska dogoni Niemcy, Witold M. Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka</b>, <font color="navy">Joel L. Schiff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyczny wszechświat Od Pitagorasa do Plancka, Joel L. Schiff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zrozum mnie, proszę Charaktery i typy temperamentów, David Keirsey, Marilyn Bates, Wydawnictwo Onepress

Astronomia w geografii Wydanie 4, Jan Mietelski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak naprawić uszkodzony mózg Od udarów i chronicznego bólu po choroby neurodegeneracyjne, Norman Doidge, Wydawnictwo Vital

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami