Tytuł: | Marketing Koncepcja skutecznych działań | Autor: | Lechosław Garbarski | ISBN: | 978-83-208-1947-2 | Ilość stron: | 356 | Data wydania: | 06/2011 | Format: | 16.0x23.5cm | Wydawnictwo: | PWE | Cena: | 69.90zł |
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych.
Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści. Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych. Rozdziały: Część I. Wprowadzenie Rozdział 1: Istota Marketingu, Lechosław Garbarski Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska Część II. Odkrywanie szans rynkowych Rozdział 4: Analiza warunków działania, Teresa Taranko Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Magdalena Krzyżanowska Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania Rozdział 8: Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski Rozdział 10: Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko Część IV: Wykorzystywanie instrumentów marketingu. Wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak Rozdział 18: Plan marketingowy, Teresa Taranko
Marketing Koncepcja skutecznych działań --- Pozycja niedostępna.---
|