Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

44.00zł
37.40zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami 49.00zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami

Tytuł: Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
Autor: Jon Reed
ISBN: 978-83-246-3759-1
Ilość stron: 272
Data wydania: 06/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci?

Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

  • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
  • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.

Rozdziały:

Część I. Przede wszystkim strategia
Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19)

Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)

Część II. Przejdź do trybu online
Rozdział 3. Obecność w sieci
Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45)
Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Jak poprawić widoczność firmy w Google (63)
Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową
Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)

Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny
Rozdział 6. Tworzenie bloga
Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93)
Rozdział 7. Zarabianie na podcastach
Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109)
Rozdział 8. Światła, kamera, akcja!
Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123)
Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż
Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)

Część IV. Otwórz się na innych
Rozdział 10. Budowanie społeczności
Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155)
Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku
Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165)
Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności
Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181)
Rozdział 13. Twitter i Ty
Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców (201)
Rozdział 14. Witaj w matriksie!
Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225)
Rozdział 15. Przekazywanie treści
Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)

Część V. Zapewnij sobie pomoc
Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta?
Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)

Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)

Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami”, kupili także:

ABC związków, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus

Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL, Tomasz Krawczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Magia Ruby Programowanie na wesoło Niezwykła wyprawa w świat programowania, Eric Weinstein, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rola mózgu w uczeniu się + CD, Erich Petlak, Jana Zajacova, Wydawnictwo Petrus

Praktyczny SQL Opowiadanie historii poprzez dane Przewodnik dla początkujących, Anthony DeBarros, Wydawnictwo Naukowe PWN

Londyn dla bystrzaków Wydanie IV, Donald Olson, Wydawnictwo Onepress

Ekonometria skłonności, Józef Hozer, Mariusz Doszyń, Wydawnictwo PWE

Boski Wszechświat, Owen Gingerich, Wydawnictwo WUW

Twój mózg twoje pieniądze, Jason Zweig, Wydawnictwo Laurum

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami