Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami 49.00zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami

Tytuł: Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
Autor: Jon Reed
ISBN: 978-83-246-3759-1
Ilość stron: 272
Data wydania: 06/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci?

Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

  • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
  • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.

Rozdziały:

Część I. Przede wszystkim strategia
Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19)

Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)

Część II. Przejdź do trybu online
Rozdział 3. Obecność w sieci
Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45)
Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Jak poprawić widoczność firmy w Google (63)
Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową
Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)

Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny
Rozdział 6. Tworzenie bloga
Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93)
Rozdział 7. Zarabianie na podcastach
Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109)
Rozdział 8. Światła, kamera, akcja!
Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123)
Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż
Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)

Część IV. Otwórz się na innych
Rozdział 10. Budowanie społeczności
Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155)
Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku
Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165)
Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności
Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181)
Rozdział 13. Twitter i Ty
Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców (201)
Rozdział 14. Witaj w matriksie!
Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225)
Rozdział 15. Przekazywanie treści
Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)

Część V. Zapewnij sobie pomoc
Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta?
Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)

Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)

Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami”, kupili także:
<b>Zdrowie zaczyna się w brzuchu</b>, <font color="navy">Erica Sonnenburg , Justin Sonnenburg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Zdrowie zaczyna się w brzuchu, Erica Sonnenburg , Justin Sonnenburg, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Survival techniki przetrwania</b>, <font color="navy">Alexander Stillwell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Survival techniki przetrwania, Alexander Stillwell, Wydawnictwo Bellona
<b>Rachunkowość przedsiębiorstw</b>, <font color="navy">Ksenia Czubakowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunkowość przedsiębiorstw, Ksenia Czubakowska, Wydawnictwo PWE
<b>Parkiety, deski, panele podłogowe Układanie i konserwacja</b>, <font color="navy">Andreas Ehrmantraut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Parkiety, deski, panele podłogowe Układanie i konserwacja, Andreas Ehrmantraut, Wydawnictwo RM
<b>Jak się sprzedać Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei</b>, <font color="navy">Arch Lustberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Jak się sprzedać Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei, Arch Lustberg, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Podręcznik genialnych pomysłów Od inspiracji po realizację Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Cameron Chapman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik genialnych pomysłów Od inspiracji po realizację Smashing Magazine, Cameron Chapman, Wydawnictwo HELION
<b>Fashion notes</b>, <font color="navy">Anna Maksymiuk-Szymańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Fashion notes, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>Czołgi przekroje Przewodnik encyklopedyczny</b>, <font color="navy">Michael E. Haskew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vesper</font>
Czołgi przekroje Przewodnik encyklopedyczny, Michael E. Haskew, Wydawnictwo Vesper
<b>Elementy teoretycznych podstaw informatyki</b>, <font color="navy">Marian Chudy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Elementy teoretycznych podstaw informatyki, Marian Chudy, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju

Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju

55.00zł
46.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION

niedziela, 18 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami