Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Tworzenie systemu ochrony danych osobowych krok po kroku

Tworzenie systemu ochrony danych osobowych krok po kroku

63.00zł
53.55zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami 49.00zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami

Tytuł: Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
Autor: Jon Reed
ISBN: 978-83-246-3759-1
Ilość stron: 272
Data wydania: 06/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci?

Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

  • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
  • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.

Rozdziały:

Część I. Przede wszystkim strategia
Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19)

Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)

Część II. Przejdź do trybu online
Rozdział 3. Obecność w sieci
Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45)
Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Jak poprawić widoczność firmy w Google (63)
Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową
Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)

Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny
Rozdział 6. Tworzenie bloga
Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93)
Rozdział 7. Zarabianie na podcastach
Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109)
Rozdział 8. Światła, kamera, akcja!
Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123)
Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż
Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)

Część IV. Otwórz się na innych
Rozdział 10. Budowanie społeczności
Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155)
Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku
Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165)
Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności
Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181)
Rozdział 13. Twitter i Ty
Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców (201)
Rozdział 14. Witaj w matriksie!
Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225)
Rozdział 15. Przekazywanie treści
Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)

Część V. Zapewnij sobie pomoc
Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta?
Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)

Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)

Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami”, kupili także:
<b>Ubuntu Linux</b>, <font color="navy">Piotr Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ubuntu Linux, Piotr Czarny, Wydawnictwo HELION
<b>Marketing dla inżynierów naukowców i technologów</b>, <font color="navy">Tony Curtis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów, Tony Curtis, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim</b>, <font color="navy">Montakab Hamid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim, Montakab Hamid, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Giełda Podstawy inwestowania Wydanie III zaktualizowane</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Giełda Podstawy inwestowania Wydanie III zaktualizowane, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV, Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder, Wydawnictwo HELION
<b>Everest Góra Gór</b>, <font color="navy">Monika Witkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Everest Góra Gór, Monika Witkowska, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Psychologia</b>, <font color="navy">Saundra K. Ciccarelli, J. Noland White</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Psychologia, Saundra K. Ciccarelli, J. Noland White, Wydawnictwo Rebis
<b>Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów</b>, <font color="navy">Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów, Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami