Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Środki transportu Częśc 1 Podręcznik

Środki transportu Częśc 1 Podręcznik

37.00zł
31.45zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami 49.00zł
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami

Tytuł: Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
Autor: Jon Reed
ISBN: 978-83-246-3759-1
Ilość stron: 272
Data wydania: 06/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci?

Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

  • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
  • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.

Rozdziały:

Część I. Przede wszystkim strategia
Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19)

Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)

Część II. Przejdź do trybu online
Rozdział 3. Obecność w sieci
Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45)
Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Jak poprawić widoczność firmy w Google (63)
Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową
Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)

Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny
Rozdział 6. Tworzenie bloga
Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93)
Rozdział 7. Zarabianie na podcastach
Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109)
Rozdział 8. Światła, kamera, akcja!
Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123)
Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż
Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)

Część IV. Otwórz się na innych
Rozdział 10. Budowanie społeczności
Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155)
Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku
Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165)
Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności
Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181)
Rozdział 13. Twitter i Ty
Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców (201)
Rozdział 14. Witaj w matriksie!
Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225)
Rozdział 15. Przekazywanie treści
Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)

Część V. Zapewnij sobie pomoc
Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta?
Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)

Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)

Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami”, kupili także:
<b>Manewry w porcie Krok po kroku</b>, <font color="navy">Lars Bolle , Klaus Andrews</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Nautica</font>
Manewry w porcie Krok po kroku, Lars Bolle , Klaus Andrews, Wydawnictwo Nautica
<b>Świadectwa energetyczne budynków</b>, <font color="navy">Jan M. Góralski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo LexisNexis</font>
Świadectwa energetyczne budynków, Jan M. Góralski, Wydawnictwo LexisNexis
<b>Księga liczb Wydanie drugie</b>, <font color="navy">John H. Conway, Ruchard K. Guy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Księga liczb Wydanie drugie, John H. Conway, Ruchard K. Guy, Wydawnictwo WNT
<b>Rozpoznawanie biometryczne Nowe metody ilościowej reprezentacji obiektów</b>, <font color="navy">Krzysztof Ślot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Rozpoznawanie biometryczne Nowe metody ilościowej reprezentacji obiektów, Krzysztof Ślot, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Początkujący menedżer. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Początkujący menedżer. Wydanie VI, Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem MSSF Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej</b>, <font color="navy">Marzena Strojek-Filus , Józef Pfaff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem MSSF Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, Marzena Strojek-Filus , Józef Pfaff, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bascom 51 w przykładach</b>, <font color="navy">Marcin Wiązania</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Bascom 51 w przykładach, Marcin Wiązania, Wydawnictwo BTC
<b>Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier</b>, <font color="navy">Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier, Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler, Wydawnictwo HELION
<b>Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę</b>, <font color="navy">John R. Wells</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę, John R. Wells, Wydawnictwo Rebis
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Matura Fizyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych

Matura Fizyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych

14.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

piątek, 26 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami