Tytuł: | Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami | Autor: | Jon Reed | ISBN: | 978-83-246-3759-1 | Ilość stron: | 272 | Data wydania: | 06/2012 | Format: | 158x235 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 49.00zł |
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci?
Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.
Zacznij od:
- zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
- prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
- tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
- promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Rozdziały:
Część I. Przede wszystkim strategia Rozdział 1. Podstawy marketingu internetowego (19) Rozdział 2. Twój plan marketingu internetowego (31)
Część II. Przejdź do trybu online Rozdział 3. Obecność w sieci Jak stworzyć stronę WWW bez żadnej wiedzy technicznej (45) Rozdział 4. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania Jak poprawić widoczność firmy w Google (63) Rozdział 5. Budowanie relacji drogą e-mailową Jak zbudować listę adresową, nie irytując przy tym ludzi (77)
Część III. Bądź choć odrobinę kreatywny Rozdział 6. Tworzenie bloga Jak zapracować sobie na zaufanie i reputację oraz jak wygenerować ruch (93) Rozdział 7. Zarabianie na podcastach Jak zdobyć wiernych słuchaczy (109) Rozdział 8. Światła, kamera, akcja! Jak niedrogo wyprodukować internetowy materiał wideo (123) Rozdział 9. Nie mów, tylko pokaż Jak zaprezentować swoją firmę w serwisie wymiany zdjęć (141)
Część IV. Otwórz się na innych Rozdział 10. Budowanie społeczności Jak wybierać networkingowe serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać (155) Rozdział 11. Gromadzenie fanów na Facebooku Jak wykorzystać największy serwis społecznościowy na świecie (165) Rozdział 12. LinkedIn źródłem wiarygodności Jak przenieść networking biznesowy do sieci (181) Rozdział 13. Twitter i Ty Jak wykorzystać potencjał internetu "na żywo" w celu gromadzenia odbiorców (201) Rozdział 14. Witaj w matriksie! Jak zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie (225) Rozdział 15. Przekazywanie treści Jak dać się odkryć w serwisach z zakładkami (235)
Część V. Zapewnij sobie pomoc Rozdział 16. Potrzebujesz konsultanta? Jak znaleźć kogoś, kto pomoże Ci urzeczywistnić Twoją wizję (253)
Dodatek A. Marketing internetowy od A do Z (263)
Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami --- Pozycja niedostępna.---
|