Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka

44.90zł
33.68zł
Marketing internetowy w małej firmie 34.90zł
Marketing internetowy w małej firmie

Autor: Holly Berkley

ISBN: 83-7361-895-3

Ilość stron: 144

Data wydania: 06/2005

Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna.

Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy.

- Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej

- Przygotowywanie treści witryny WWW

- Organizacja kampanii e-mailowych

- Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy

- Programy partnerskie

- Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach

- Stosowanie banerów reklamowych

- Współpraca z wykonawcami witryn WWW

Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Rozdziały:

1. Korzyści płynące z marketingu internetowego (11)

  • Co to jest marketing internetowy? (11)
  • Jak osiągnąć sukces? (12)
    • Odpowiedni personel (12)
    • Spójność informacji (14)
    • Produkty chętnie kupowane w internecie (15)
  • Co się sprzedaje przez internet (16)
  • Cel zaistnienia w sieci (18)
  • Garść statystyki (20)

2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów? (21)

  • Cechy charakterystyczne potencjalnych klientów (21)
  • Jak dotrzeć do kilku różnych grup docelowych? (22)
    • Kobiety (23)
    • Osoby starsze (23)
    • Nastolatki (24)
  • Nakłoń klientów do mówienia o sobie (25)
  • Jak spersonalizować stronę internetową? (27)
    • Ucz się na przykładzie firmy Amazon.com (27)
    • Zorganizuj dobrze treść i dostosuj ją do indywidualnych preferencji użytkownika (29)
    • Skoncentruj się na kliencie (30)
  • Próba skuteczności odwoływania się do grupy docelowej (31)
  • Gdzie umieszczać banery reklamowe? (32)
  • Pozycjonowanie strony (33)

3. Przygotuj odpowiednią treść (37)

  • Znaczenie internetu (37)
  • Podstawowe elementy treści (38)
  • Jak niedrogo uaktualniać witrynę (40)
  • Zbyt częste zmiany (41)
    • Dezorientacja użytkowników (42)
    • Spadek na liście wyników wyszukiwarki (43)
  • Korzyści płynące z elastycznej witryny (43)
    • Kampanie próbne i śledzenie ich efektów (43)
    • Skoncentruj się na grupie docelowej (44)
  • Dla osób bez talentu (44)
    • Kupowanie treści (45)
    • Nakłoń klientów do współtworzenia serwisu (45)
    • Linki do innych stron (46)

4. Darmowa reklama (47)

  • Marketing precyzyjny a "wymuszony" (47)
    • Co to jest marketing precyzyjny? (47)
    • Marketing w paśmie dziennym (48)
  • Informacje marketingowe załączone w treści (49)
  • Zdobycie wiarygodności (50)
    • Jak umieścić swoją treść na innych witrynach? (50)
  • Wymiana reklam (52)
  • Co zrobić, żeby ludzie mówili o Twojej witrynie? (52)
    • Zaoferuj coś za darmo (54)
    • Wykorzystaj fora dyskusyjne i czaty internetowe (54)
    • Wybierz domenę, która zapadnie klientowi w pamięć (55)

5. Marketing e-mailowy (57)

  • Statystyki potwierdzające skuteczność marketingu e-mailowego (57)
  • E-maile wysyłane za zgodą odbiorcy a spam (58)
  • Tworzenie listy dystrybucyjnej (59)
  • Marketing zorientowany na cele (62)
  • Biuletyny internetowe (63)
    • Treść biuletynu (63)
    • Dlaczego krótsze jest lepsze? (63)
    • Czas i częstotliwość (64)
  • Wysyłanie e-maili przez serwer hostingowy (66)
    • Testowanie i szablony (66)
    • Śledzenie działań klienta (67)
    • Treść skierowana do konkretnego odbiorcy (67)
  • Wymyślenie efektownego tytułu (68)
    • Bierz przykład z wirusów (70)
    • Bierz przykład z firm, które odniosły sukces (71)

6. Budowanie internetowej społeczności (77)

  • Wirtualna społeczność - co to jest i jakie ma znaczenie? (77)
  • Technologie i pomysły wspierające budowanie społeczności internetowej (78)
    • Forum dyskusyjne (79)
    • Treść (80)
    • Kalendarium (80)
    • Konkursy (81)
    • Czat (81)
    • LivePerson - komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym (82)
  • Redaktorzy - ochotnicy (83)
  • Wykupienie reklamy na stronie innej społeczności internetowej (84)

7. Strategia co-brandingu (85)

  • Dlaczego co-branding internetowy jest inny? (85)
  • Współpraca w sieci (86)
  • Znaczenie co-brandingu (88)
  • Zasady co-brandingu (89)
  • Jak zintegrować produkty partnerów (92)
    • Zrób to dobrze za pierwszym razem (92)
    • Weź przykład z gazet (93)
  • Partnerzy, którzy się uzupełniają (94)

8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce? (97)

  • Jak zoptymalizować witrynę internetową? (98)
    • Tekst strony głównej (98)
    • Znaczniki HTML (99)
    • Strony obfitujące w grafikę (101)
    • Przekierowywanie łącza, wyskakujące okienka i reklama w tle (102)
    • Przyciski "Wstecz" (103)
    • Mapy serwisu (103)
    • Ramki (103)
  • Rejestracja strony w wyszukiwarce (104)
    • Program Microsoft bCentral (104)
    • Program WebPosition Gold (104)
  • Płatne pozycjonowanie (105)
    • Program pay-per-click (105)
    • Program AdWords wyszukiwarki Google (106)
  • Najlepsze słowa kluczowe (106)
    • CPC a CPM (107)
    • Dostosowanie treści strony do słów kluczowych (107)
    • Przygotowanie kopii reklamy (108)

9. Banery reklamowe (111)

  • Płatna reklama - CPM, CPC i CPA (111)
  • Testowanie (112)
  • Baner odnoszący sukces (113)
  • Dlaczego reklamy banerowe się nie opłacają? (115)
  • Kampanie skierowane do wyselekcjonowanego odbiorcy (115)
  • Śledzenie rezultatów (116)

10. Zasady dobrego projektowania stron internetowych (119)

  • Najważniejsza prostota (119)
  • Pamiętaj o odbiorcy (120)
  • Zasady projektowania stron internetowych (120)

11. Współpraca z projektantem stron WWW (127)

  • Nie używaj języka technicznego (127)
  • Przygotuj się i określ swoje cele (128)
  • Przyjrzyj się innym stronom internetowym (128)
  • Zapewnij sobie wsparcie techniczne (128)
  • Wszystkie ustalenia zachowuj w formie pisemnej (129)
  • Przekazuj informacje na bieżąco (129)
  • Koszty zaprojektowania i utrzymywania strony internetowej (129)

12. Potęga internetu (131)

  • Internet dociera wszędzie (131)
    • Przekroczenie bariery ekonomicznej (131)
    • Przełamanie bariery językowej (132)
    • Internet a Twoja mała firma (133)
  • Główne zasady marketingu internetowego (133)
Marketing internetowy w małej firmie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy w małej firmie”, kupili także:
<b>Kwantowy Wszechświat Dlaczego zdarza się wszystko, co może się zdarzyć</b>, <font color="navy">Brian Cox, Jeff Forshaw</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kwantowy Wszechświat Dlaczego zdarza się wszystko, co może się zdarzyć, Brian Cox, Jeff Forshaw, Wydawnictwo Prószyński
<b>Eat Pretty Jedz i bądź piękna</b>, <font color="navy">Jolene Hart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Eat Pretty Jedz i bądź piękna, Jolene Hart, Wydawnictwo Znak
<b>Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych</b>, <font color="navy">Jacek Stadnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych, Jacek Stadnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu</b>, <font color="navy">Peter F. Drucker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu, Peter F. Drucker, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript</b>, <font color="navy">Jonathan Stark, Brian Jepson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript, Jonathan Stark, Brian Jepson, Wydawnictwo HELION
<b>Wzmacnianie konstrukcji budowlanych</b>, <font color="navy">Danuta Spiżewska, Eugeniusz Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Wzmacnianie konstrukcji budowlanych, Danuta Spiżewska, Eugeniusz Masłowski, Wydawnictwo Arkady
<b>Moodle Stwórz własny serwis e-learningowy</b>, <font color="navy">Waldemar Howil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Moodle Stwórz własny serwis e-learningowy, Waldemar Howil, Wydawnictwo HELION
<b>Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2012</b>, <font color="navy">Fabian Stasiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ExpertBooks</font>
Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2012, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks
<b>Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Zadania i testy z matematyki dla uczniów szkół średnich Klasa III IV

Zadania i testy z matematyki dla uczniów szkół średnich Klasa III IV

16.80zł
12.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION

poniedziałek, 10 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami