Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

35.00zł
26.60zł
Marketing internetowy w małej firmie 34.90zł
Marketing internetowy w małej firmie

Autor: Holly Berkley

ISBN: 83-7361-895-3

Ilość stron: 144

Data wydania: 06/2005

Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna.

Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy.

- Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej

- Przygotowywanie treści witryny WWW

- Organizacja kampanii e-mailowych

- Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy

- Programy partnerskie

- Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach

- Stosowanie banerów reklamowych

- Współpraca z wykonawcami witryn WWW

Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Rozdziały:

1. Korzyści płynące z marketingu internetowego (11)

  • Co to jest marketing internetowy? (11)
  • Jak osiągnąć sukces? (12)
    • Odpowiedni personel (12)
    • Spójność informacji (14)
    • Produkty chętnie kupowane w internecie (15)
  • Co się sprzedaje przez internet (16)
  • Cel zaistnienia w sieci (18)
  • Garść statystyki (20)

2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów? (21)

  • Cechy charakterystyczne potencjalnych klientów (21)
  • Jak dotrzeć do kilku różnych grup docelowych? (22)
    • Kobiety (23)
    • Osoby starsze (23)
    • Nastolatki (24)
  • Nakłoń klientów do mówienia o sobie (25)
  • Jak spersonalizować stronę internetową? (27)
    • Ucz się na przykładzie firmy Amazon.com (27)
    • Zorganizuj dobrze treść i dostosuj ją do indywidualnych preferencji użytkownika (29)
    • Skoncentruj się na kliencie (30)
  • Próba skuteczności odwoływania się do grupy docelowej (31)
  • Gdzie umieszczać banery reklamowe? (32)
  • Pozycjonowanie strony (33)

3. Przygotuj odpowiednią treść (37)

  • Znaczenie internetu (37)
  • Podstawowe elementy treści (38)
  • Jak niedrogo uaktualniać witrynę (40)
  • Zbyt częste zmiany (41)
    • Dezorientacja użytkowników (42)
    • Spadek na liście wyników wyszukiwarki (43)
  • Korzyści płynące z elastycznej witryny (43)
    • Kampanie próbne i śledzenie ich efektów (43)
    • Skoncentruj się na grupie docelowej (44)
  • Dla osób bez talentu (44)
    • Kupowanie treści (45)
    • Nakłoń klientów do współtworzenia serwisu (45)
    • Linki do innych stron (46)

4. Darmowa reklama (47)

  • Marketing precyzyjny a "wymuszony" (47)
    • Co to jest marketing precyzyjny? (47)
    • Marketing w paśmie dziennym (48)
  • Informacje marketingowe załączone w treści (49)
  • Zdobycie wiarygodności (50)
    • Jak umieścić swoją treść na innych witrynach? (50)
  • Wymiana reklam (52)
  • Co zrobić, żeby ludzie mówili o Twojej witrynie? (52)
    • Zaoferuj coś za darmo (54)
    • Wykorzystaj fora dyskusyjne i czaty internetowe (54)
    • Wybierz domenę, która zapadnie klientowi w pamięć (55)

5. Marketing e-mailowy (57)

  • Statystyki potwierdzające skuteczność marketingu e-mailowego (57)
  • E-maile wysyłane za zgodą odbiorcy a spam (58)
  • Tworzenie listy dystrybucyjnej (59)
  • Marketing zorientowany na cele (62)
  • Biuletyny internetowe (63)
    • Treść biuletynu (63)
    • Dlaczego krótsze jest lepsze? (63)
    • Czas i częstotliwość (64)
  • Wysyłanie e-maili przez serwer hostingowy (66)
    • Testowanie i szablony (66)
    • Śledzenie działań klienta (67)
    • Treść skierowana do konkretnego odbiorcy (67)
  • Wymyślenie efektownego tytułu (68)
    • Bierz przykład z wirusów (70)
    • Bierz przykład z firm, które odniosły sukces (71)

6. Budowanie internetowej społeczności (77)

  • Wirtualna społeczność - co to jest i jakie ma znaczenie? (77)
  • Technologie i pomysły wspierające budowanie społeczności internetowej (78)
    • Forum dyskusyjne (79)
    • Treść (80)
    • Kalendarium (80)
    • Konkursy (81)
    • Czat (81)
    • LivePerson - komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym (82)
  • Redaktorzy - ochotnicy (83)
  • Wykupienie reklamy na stronie innej społeczności internetowej (84)

7. Strategia co-brandingu (85)

  • Dlaczego co-branding internetowy jest inny? (85)
  • Współpraca w sieci (86)
  • Znaczenie co-brandingu (88)
  • Zasady co-brandingu (89)
  • Jak zintegrować produkty partnerów (92)
    • Zrób to dobrze za pierwszym razem (92)
    • Weź przykład z gazet (93)
  • Partnerzy, którzy się uzupełniają (94)

8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce? (97)

  • Jak zoptymalizować witrynę internetową? (98)
    • Tekst strony głównej (98)
    • Znaczniki HTML (99)
    • Strony obfitujące w grafikę (101)
    • Przekierowywanie łącza, wyskakujące okienka i reklama w tle (102)
    • Przyciski "Wstecz" (103)
    • Mapy serwisu (103)
    • Ramki (103)
  • Rejestracja strony w wyszukiwarce (104)
    • Program Microsoft bCentral (104)
    • Program WebPosition Gold (104)
  • Płatne pozycjonowanie (105)
    • Program pay-per-click (105)
    • Program AdWords wyszukiwarki Google (106)
  • Najlepsze słowa kluczowe (106)
    • CPC a CPM (107)
    • Dostosowanie treści strony do słów kluczowych (107)
    • Przygotowanie kopii reklamy (108)

9. Banery reklamowe (111)

  • Płatna reklama - CPM, CPC i CPA (111)
  • Testowanie (112)
  • Baner odnoszący sukces (113)
  • Dlaczego reklamy banerowe się nie opłacają? (115)
  • Kampanie skierowane do wyselekcjonowanego odbiorcy (115)
  • Śledzenie rezultatów (116)

10. Zasady dobrego projektowania stron internetowych (119)

  • Najważniejsza prostota (119)
  • Pamiętaj o odbiorcy (120)
  • Zasady projektowania stron internetowych (120)

11. Współpraca z projektantem stron WWW (127)

  • Nie używaj języka technicznego (127)
  • Przygotuj się i określ swoje cele (128)
  • Przyjrzyj się innym stronom internetowym (128)
  • Zapewnij sobie wsparcie techniczne (128)
  • Wszystkie ustalenia zachowuj w formie pisemnej (129)
  • Przekazuj informacje na bieżąco (129)
  • Koszty zaprojektowania i utrzymywania strony internetowej (129)

12. Potęga internetu (131)

  • Internet dociera wszędzie (131)
    • Przekroczenie bariery ekonomicznej (131)
    • Przełamanie bariery językowej (132)
    • Internet a Twoja mała firma (133)
  • Główne zasady marketingu internetowego (133)
Marketing internetowy w małej firmie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing internetowy w małej firmie”, kupili także:
<b>Marketing bezpośredni Koncepcja zarządzanie instrumenty</b>, <font color="navy">Mariusz Trojanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Marketing bezpośredni Koncepcja zarządzanie instrumenty, Mariusz Trojanowski, Wydawnictwo PWE
<b>Motywowanie w erze Web 2.0+</b>, <font color="navy">Anna Wziątek-Staśko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Motywowanie w erze Web 2.0+, Anna Wziątek-Staśko, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Wojna strategiczna w cyberprzestrzeni</b>, <font color="navy">Gregory J. Rattray</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wojna strategiczna w cyberprzestrzeni, Gregory J. Rattray, Wydawnictwo WNT
<b>ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Adam Freeman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII, Adam Freeman, Wydawnictwo HELION
<b>Routery CISCO w praktyce</b>, <font color="navy">Joe Habrake</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Routery CISCO w praktyce, Joe Habrake, Wydawnictwo HELION
<b>Krew bogów</b>, <font color="navy">Nicholas Redfern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Krew bogów, Nicholas Redfern, Wydawnictwo Amber
<b>Bionika Wydanie 2</b>, <font color="navy">Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Bionika Wydanie 2, Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys, Wydawnictwo WNT
<b>Abc eLearningu System LAMS</b>, <font color="navy">Adam Stecyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Abc eLearningu System LAMS, Adam Stecyk, Wydawnictwo Difin
<b>ECDL Base na skróty Syllabus v. 1.0</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur, Waldemar Węglarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL Base na skróty Syllabus v. 1.0, Alicja Żarowska-Mazur, Waldemar Węglarz, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy sterowania wielostadialnymi procesami deskryptorowymi

Algorytmy sterowania wielostadialnymi procesami deskryptorowymi

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

środa, 12 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami