Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce

Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce

50.00zł
40.50zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

 

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

 

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

 

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)

  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)

  • Podsumowanie (46)

 

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

 

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)

  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)

  • Podsumowanie (85)

 

Rozdział 4. Reklama (89)

 

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)

  • Formy reklamy (92)

  • Modele cenowe (95)

  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)

  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)

  • Podsumowanie (102)

 

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

 

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

 

Rozdział 6. E-commerce (119)

 

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

 

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

 

  • Ocena serwisu WWW (145)

  • Ocena reklama banerowej (146)

  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)

  • Podsumowanie (149)

 

Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:

Fizjologia wysiłku i treningu fizycznego, Jan Górski, Wydawnictwo PZWL

Podstawy projektowania procesów technologicznych typowych części maszyn Wydanie V, Mieczysław Feld, Wydawnictwo Naukowe PWN

Darmowe narzędzia dla webmastera, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie, George A. Dunn, Nicolas Michaud, William Irwin, Wydawnictwo Editio

Zarządzanie i informatyka, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PLACET

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET, Scott Short, Wydawnictwo Microsoft Press

Krótka historia świata, Ernst H. Gombrich, Wydawnictwo Rebis

Podstawy eksploatacji maszyn i urządzeń, Stanisław Legutko, Wydawnictwo WSiP

Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców, Randy W. Kirk, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami