Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci

Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci

69.30zł
55.44zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł 28.40zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)
  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)
  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Reklama (89)

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)
  • Formy reklamy (92)
  • Modele cenowe (95)
  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)
  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

Rozdział 6. E-commerce (119)

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

  • Ocena serwisu WWW (145)
  • Ocena reklama banerowej (146)
  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)
  • Podsumowanie (149)
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
Tytuł książki: "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm"
Autor: Piotr Guziur
Wydawnictwo: HELION
Cena: 40.00zł 28.40zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:
<b>Proces grupowy Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Agnieszka Kozak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Proces grupowy Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Kozak, Wydawnictwo Onepress
<b>Ekonomia sektora publicznego</b>, <font color="navy">Joseph E. Stiglitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonomia sektora publicznego, Joseph E. Stiglitz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tablice informatyczne AJAX</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne AJAX, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Katarzyna Grzybowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin
<b>Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress
<b>ASP.NET MVC 4. Programowanie</b>, <font color="navy">Jess Chadwick, Todd Snyder, Hrusikesh Panda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET MVC 4. Programowanie, Jess Chadwick, Todd Snyder, Hrusikesh Panda, Wydawnictwo HELION
<b>Niemiecki Dobry start 3 w 1 + CD</b>, <font color="navy">Tomasz Sielecki , Piotr Dominik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Lingo</font>
Niemiecki Dobry start 3 w 1 + CD, Tomasz Sielecki , Piotr Dominik, Wydawnictwo Lingo
<b>Leksykon broni od A do Ż</b>, <font color="navy">Walter Lampel, Richard Mahrhold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Leksykon broni od A do Ż, Walter Lampel, Richard Mahrhold, Wydawnictwo Muza
<b>Prawne podstawy ochrony środowiska</b>, <font color="navy">Aleksander Lipiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Prawne podstawy ochrony środowiska, Aleksander Lipiński, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy algorytmizacji i programowania

Podstawy algorytmizacji i programowania

63.00zł
53.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami