Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Proces inwestycji budowlanych

Proces inwestycji budowlanych

99.00zł
79.20zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł 28.40zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)
  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)
  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Reklama (89)

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)
  • Formy reklamy (92)
  • Modele cenowe (95)
  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)
  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

Rozdział 6. E-commerce (119)

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

  • Ocena serwisu WWW (145)
  • Ocena reklama banerowej (146)
  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)
  • Podsumowanie (149)
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
Tytuł książki: "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm"
Autor: Piotr Guziur
Wydawnictwo: HELION
Cena: 40.00zł 28.40zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:
<b>Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych</b>, <font color="navy">Krzysztof Wesołowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych, Krzysztof Wesołowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Dupkologia stosowana Praktykuj asertywność na co dzień i od święta</b>, <font color="navy">Chris Illuminati</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dupkologia stosowana Praktykuj asertywność na co dzień i od święta, Chris Illuminati, Wydawnictwo Onepress
<b>CorelDRAW Graphics Suite X6 PL</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CorelDRAW Graphics Suite X6 PL, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Wielki uniwersalny słownik angielsko-polski</b>, <font color="navy">Wyżyński Tomasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wielki uniwersalny słownik angielsko-polski, Wyżyński Tomasz, Wydawnictwo WNT
<b>Zbiór zadań z analizy chemicznej Wydanie II</b>, <font color="navy">Wesołowski Marek, Szefer Krystyna, Zimna Danuta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zbiór zadań z analizy chemicznej Wydanie II, Wesołowski Marek, Szefer Krystyna, Zimna Danuta, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>GitHub. Przyjazny przewodnik</b>, <font color="navy">Peter Bell, Brent Beer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GitHub. Przyjazny przewodnik, Peter Bell, Brent Beer, Wydawnictwo HELION
<b>Proste konstrukcje lampowe audio</b>, <font color="navy">Adam Tatuś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Proste konstrukcje lampowe audio, Adam Tatuś, Wydawnictwo BTC
<b>SWiSHmax ćwiczenia</b>, <font color="navy">Paweł Lenar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SWiSHmax ćwiczenia, Paweł Lenar, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka część 4 Równania różniczkowe Funkcje zmiennej zespolonej Przekształcenia całkowe</b>, <font color="navy">Wojciech Żakowski, Wacław Leksiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka część 4 Równania różniczkowe Funkcje zmiennej zespolonej Przekształcenia całkowe, Wojciech Żakowski, Wacław Leksiński, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION

piątek, 25 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami