Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki ASP.NET Core 2.0. Wzorzec MVC, konfiguracja, routing, wdrażanie i jeszcze więcej

Tajniki ASP.NET Core 2.0. Wzorzec MVC, konfiguracja, routing, wdrażanie i jeszcze więcej

126.00zł
100.80zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł 29.20zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)
  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)
  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Reklama (89)

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)
  • Formy reklamy (92)
  • Modele cenowe (95)
  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)
  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

Rozdział 6. E-commerce (119)

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

  • Ocena serwisu WWW (145)
  • Ocena reklama banerowej (146)
  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)
  • Podsumowanie (149)
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
Tytuł książki: "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm"
Autor: Piotr Guziur
Wydawnictwo: HELION
Cena: 40.00zł 29.20zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:
<b>Rachunek przepływów pieniężnych</b>, <font color="navy">Waldemar Gos</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunek przepływów pieniężnych, Waldemar Gos, Wydawnictwo Difin
<b>Dzieje nauki Nauki ścisłe i przyrodnicze</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Dzieje nauki Nauki ścisłe i przyrodnicze, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Programowanie mikrokontrolerów LPC2000 w języku C pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Jacek Majewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowanie mikrokontrolerów LPC2000 w języku C pierwsze kroki, Jacek Majewski, Wydawnictwo BTC
<b>Kreatywne myślenie dla bystrzaków</b>, <font color="navy">David Cox</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Kreatywne myślenie dla bystrzaków, David Cox, Wydawnictwo Septem
<b>Ogrodnictwo dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Sue Fisher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ogrodnictwo dla bystrzaków, Sue Fisher, Wydawnictwo Onepress
<b>Od matematyki do programowania Wszystko, co każdy programista wiedzieć powinien</b>, <font color="navy">Wiesław Rychlicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Od matematyki do programowania Wszystko, co każdy programista wiedzieć powinien, Wiesław Rychlicki, Wydawnictwo HELION
<b>Kierunki ewolucji sprawozdawczości i rewizji finansowej</b>, <font color="navy">Bronisław Micherda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Kierunki ewolucji sprawozdawczości i rewizji finansowej, Bronisław Micherda, Wydawnictwo Difin
<b>Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie</b>, <font color="navy">Zbigniew Leszczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie, Zbigniew Leszczyński, Wydawnictwo ODDK
<b>Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek, Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

39.00zł
31.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

sobota, 16 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami