Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

98.70zł
78.96zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł 29.20zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)
  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)
  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Reklama (89)

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)
  • Formy reklamy (92)
  • Modele cenowe (95)
  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)
  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

Rozdział 6. E-commerce (119)

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

  • Ocena serwisu WWW (145)
  • Ocena reklama banerowej (146)
  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)
  • Podsumowanie (149)
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
Tytuł książki: "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm"
Autor: Piotr Guziur
Wydawnictwo: HELION
Cena: 40.00zł 29.20zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:
<b>Handel emisjami w teorii i praktyce</b>, <font color="navy">Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Handel emisjami w teorii i praktyce, Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór</b>, <font color="navy">Barbara Maria Morawiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór, Barbara Maria Morawiec, Wydawnictwo Onepress
<b>Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Robert K. Wysocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII, Robert K. Wysocki, Wydawnictwo Onepress
<b>Formalne metody weryfikacji własności protokołów zabezpieczających w sieciach komputerowych</b>, <font color="navy">Mirosław Kurkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Formalne metody weryfikacji własności protokołów zabezpieczających w sieciach komputerowych, Mirosław Kurkowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Ochrona konstrukcji żelbetowych</b>, <font color="navy">Zbigniew Ściślewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Ochrona konstrukcji żelbetowych, Zbigniew Ściślewski, Wydawnictwo Arkady
<b>Zarządzanie jakością Teoria i praktyka Wydanie 3 PWN</b>, <font color="navy">Adam Hamrol, Władysław Mantura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie jakością Teoria i praktyka Wydanie 3 PWN, Adam Hamrol, Władysław Mantura, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Drgania swobodne i stateczność obiektów smukłych jako układów liniowych lub nieliniowych</b>, <font color="navy">red. L. Tomskiego</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Drgania swobodne i stateczność obiektów smukłych jako układów liniowych lub nieliniowych, red. L. Tomskiego, Wydawnictwo WNT
<b>Nurkowanie</b>, <font color="navy">Beth i Shaun Tierney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo G+J RBA</font>
Nurkowanie, Beth i Shaun Tierney, Wydawnictwo G+J RBA
<b>Nanochemia Podstawowe koncepcje</b>, <font color="navy">Ludovico Cademartiri, Goeffrey A. Ozin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nanochemia Podstawowe koncepcje, Ludovico Cademartiri, Goeffrey A. Ozin, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION

niedziela, 18 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami