Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
English in a Car Repair Workshop Podręcznik do języka angielskiego zawodowego

English in a Car Repair Workshop Podręcznik do języka angielskiego zawodowego

57.75zł
43.31zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł 29.20zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)
  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)
  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Reklama (89)

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)
  • Formy reklamy (92)
  • Modele cenowe (95)
  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)
  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

Rozdział 6. E-commerce (119)

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

  • Ocena serwisu WWW (145)
  • Ocena reklama banerowej (146)
  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)
  • Podsumowanie (149)
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
Tytuł książki: "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm"
Autor: Piotr Guziur
Wydawnictwo: HELION
Cena: 40.00zł 29.20zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:
<b>Lutowanie bezołowiowe</b>, <font color="navy">Krystyna Bukat, Halina Hackiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Lutowanie bezołowiowe, Krystyna Bukat, Halina Hackiewicz, Wydawnictwo BTC
<b>PHP i MySQL tworzenie aplikacji WWW</b>, <font color="navy">Marc Wandschneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL tworzenie aplikacji WWW, Marc Wandschneider, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Aditya Ravi Shankar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II, Aditya Ravi Shankar, Wydawnictwo HELION
<b>Volkswagen Golf IV i Bora Poradnik użytkownika Wydanie 7</b>, <font color="navy">Andrzej Wendrychowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Golf IV i Bora Poradnik użytkownika Wydanie 7, Andrzej Wendrychowicz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wielokryterialne podejmowanie decyzji Obliczenia miękkie dla złożonych problemów decyzyjnych</b>, <font color="navy">Ignacy Kaliszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wielokryterialne podejmowanie decyzji Obliczenia miękkie dla złożonych problemów decyzyjnych, Ignacy Kaliszewski, Wydawnictwo WNT
<b>iWoz Od komputerowego geeka do kultowej ikony</b>, <font color="navy">Steve Wozniak, Gina Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Emka</font>
iWoz Od komputerowego geeka do kultowej ikony, Steve Wozniak, Gina Smith, Wydawnictwo Emka
<b>Tajemnice szczęśliwie żonatych mężczyzn Zdobądź na zawsze serce żony</b>, <font color="navy">Scott Haltzman, Theresa Foy DiGeronimo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Tajemnice szczęśliwie żonatych mężczyzn Zdobądź na zawsze serce żony, Scott Haltzman, Theresa Foy DiGeronimo, Wydawnictwo Sensus
<b>SQL Server 2005 Helion</b>, <font color="navy">Thomas Rizzo, Adam Machanic, Robin Dewson, Rob Walters, Joseph Sack, J</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Server 2005 Helion, Thomas Rizzo, Adam Machanic, Robin Dewson, Rob Walters, Joseph Sack, J, Wydawnictwo HELION
<b>PMO Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji</b>, <font color="navy">Seweryn Spałek, Maciej Bodych</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
PMO Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji, Seweryn Spałek, Maciej Bodych, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej Wspomaganie procesów podejmowania decyzji

Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej Wspomaganie procesów podejmowania decyzji

53.00zł
45.05zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 18 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami