Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Programowanie ekstremalne w C#

Programowanie ekstremalne w C#

60.90zł
51.77zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł 29.20zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)
  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)
  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Reklama (89)

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)
  • Formy reklamy (92)
  • Modele cenowe (95)
  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)
  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

Rozdział 6. E-commerce (119)

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

  • Ocena serwisu WWW (145)
  • Ocena reklama banerowej (146)
  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)
  • Podsumowanie (149)
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
Tytuł książki: "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm"
Autor: Piotr Guziur
Wydawnictwo: HELION
Cena: 40.00zł 29.20zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:
<b>Zbiór zadań z mechaniki ogólnej Wydanie 3</b>, <font color="navy">Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zbiór zadań z mechaniki ogólnej Wydanie 3, Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektroniczny obrót prawny</b>, <font color="navy">Jacek Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Elektroniczny obrót prawny, Jacek Jankowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Kosztorysowanie i normowanie w budownictwie Podręcznik Wydanie 6</b>, <font color="navy">Zdzisław Kowalczyk, Jacek Zabielski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Kosztorysowanie i normowanie w budownictwie Podręcznik Wydanie 6, Zdzisław Kowalczyk, Jacek Zabielski, Wydawnictwo WSiP
<b>Przetwarzanie sygnałów w praktyce</b>, <font color="navy">Mark Owen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Przetwarzanie sygnałów w praktyce, Mark Owen, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wojna strategiczna w cyberprzestrzeni</b>, <font color="navy">Gregory J. Rattray</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wojna strategiczna w cyberprzestrzeni, Gregory J. Rattray, Wydawnictwo WNT
<b>ArchiCAD Wprowadzenie do projektowania BIM</b>, <font color="navy">Rafał Ślęk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ArchiCAD Wprowadzenie do projektowania BIM, Rafał Ślęk, Wydawnictwo HELION
<b>Sieci komputerowe Od ogółu do szczegółu z internetem w tle Wydanie III</b>, <font color="navy">James F. Kurose, Keith W. Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sieci komputerowe Od ogółu do szczegółu z internetem w tle Wydanie III, James F. Kurose, Keith W. Ross, Wydawnictwo HELION
<b>Proste, ale ważne w zarządzaniu! Jak skutecznie zarządzać ludźmi i zmianą</b>, <font color="navy">Adam Dębowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Proste, ale ważne w zarządzaniu! Jak skutecznie zarządzać ludźmi i zmianą, Adam Dębowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych Instrumenty strategie uczestnicy</b>, <font color="navy">Andrew M. Chisholm</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych Instrumenty strategie uczestnicy, Andrew M. Chisholm, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami