Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Diament Otrzymywanie i zastosowanie w obróbce skrawaniem

Diament Otrzymywanie i zastosowanie w obróbce skrawaniem

39.00zł
31.59zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm 40.00zł
Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm

Autor: Piotr Guziur

ISBN:  83-7197-510-4

Ilość stron: 152

Data wydania: 10/2001

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie.

Dzięki książce "Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm" poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój i charakterystyka Internetu (11)

 

  • Dynamika rozwoju Internetu (11)
    • Dynamika rozwoju Internetu na świecie (11)
    • Internet w Polsce (16)
  • Cechy Internetu jako medium komunikacji (17)
    • Interaktywność (18)
    • Medium komunikacji indywidualnej (19)
    • Medium typu pull (20)
    • Techniczne zalety Internetu (21)
  • Segmentacja rynku a społeczność w Internecie (22)
    • Charakterystyka audytorium Internetu (22)
    • Struktura społeczno-ekonomiczna użytkowników Internetu (23)
    • Struktura demograficzna (25)
    • Struktura psychograficzna (28)
    • Stosunek do reklamy online oraz zakupy w Internecie (29)
  • Podsumowanie (29)

 

Rozdział 2. Planowanie marketingu online (31)

 

  • Tworzenie planu marketingu online (31)
    • Decyzje dotyczące domeny (33)
    • Słowa kluczowe jako element strategii (34)
  • Modele komunikacji Internetowej (38)

  • Strategie promocji Internetowej (40)
    • Królowie (40)
    • Sprzedawcy (41)
    • Wojownicy (41)
    • Informatorzy (42)
    • Promotorzy (42)
    • Żuczki (42)
  • Domy mediowe (44)

  • Podsumowanie (46)

 

Rozdział 3. Promocja witryny w systemach wyszukujących (49)

 

  • Promocja w systemach wyszukujących jako najefektywniejsze narzędzie marketingu w Internecie (49)

  • Połączenia (54)
    • Link popularity (54)
    • Sposoby zwiększenia link popularity (56)
  • Wyszukiwarki Internetowe (60)
    • Główne wyszukiwarki internetowe i ich znaczenie (60)
    • Jak działają wyszukiwarki internetowe i na czym polega ranking? (68)
    • Optymalizacja stron WWW w celu rejestracji w wyszukiwarkach (71)
    • Rejestracja strony WWW w wyszukiwarkach (76)
  • Najważniejsze katalogi internetowe i rejestracja (79)
    • Yahoo! (79)
    • Open Directory Project (81)
    • Look Smart (81)
    • Wirtualna Polska (82)
    • Onet (82)
    • Arena (82)
    • Interia (83)
  • Nadchodzące zmiany, dlaczego warto się spieszyć z rejestracją stron (83)

  • Podsumowanie (85)

 

Rozdział 4. Reklama (89)

 

  • Reklama - kto, gdzie i po co? (89)

  • Formy reklamy (92)

  • Modele cenowe (95)

  • Technologia wykorzystywana w reklamie internetowej (98)

  • Reklama internetowa na świecie i w Polsce (100)

  • Podsumowanie (102)

 

Rozdział 5. Środki promocji produktu w Internecie (105)

 

  • Promocja uzupełniająca (promocja sprzedaży) (105)
    • Kupony (106)
    • Próbki (106)
    • Konkursy i loterie (107)
    • Premie (107)
    • Obniżki cen (107)
    • Promocje łączone i krzyżowe (107)
  • Marketing bezpośredni (108)
    • Do kogo kierować działania marketingu bezpośredniego? (108)
    • Podstawowe zasady tworzenia przekazu indywidualnego (109)
  • Komunikacja z otoczeniem - public relations, publicity, programy lojalnościowe oraz komunikacja wewnętrzna (110)
    • Komunikacja z mediami (111)
    • Komunikacja z klientami - programy lojalnościowe (112)
    • Biuletyny firmowe i serwisy informacji wewnętrznej (113)
  • Sponsoring (113)
    • Rodzaje sponsoringu (113)
    • Brand Modules oraz Content Coobranding (114)
  • Techniki umożliwiające interakcję społeczną (115)
    • Gry internetowe (115)
    • Kartki z życzeniami (115)
    • Chat rooms i grupy dyskusyjne (116)
    • Współtworzenie stron przez klientów (116)
  • Podsumowanie (117)

 

Rozdział 6. E-commerce (119)

 

  • E-commerce (119)
    • Cechy handlu elektronicznego (119)
    • E-commerce na świecie (121)
  • Internetowe kanały dystrybucji (123)
    • Kanały dystrybucji (123)
    • Długość kanałów dystrybucji (125)
    • Obsługa finansowa zakupu (126)
    • Katalogi sieciowe (127)
  • Programy partnerskie (128)
    • Co to są programy partnerskie? (128)
    • Jak rozpocząć swój własny program partnerski? (130)
    • Sposoby promocji programów asocjacyjnych (137)
  • Zarządzanie komunikacją z klientami - systemy CRM (139)
    • Istota i działanie systemów CRM (139)
    • Cele i zadania systemów CRM (140)
    • Rynek aplikacji CRM (142)
  • Podsumowanie (143)

 

Rozdział 7. Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet (145)

 

  • Ocena serwisu WWW (145)

  • Ocena reklama banerowej (146)

  • Analiza i ocena odwiedzin witryny (148)

  • Podsumowanie (149)

 

Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm”, kupili także:

HR Business Partner Rola - Funkcje - perspektywy, Karina Popieluch, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak dbać o włosy Poradnik dla początkującej włosomaniaczki, Anna Kołomycew, Wydawnictwo Sensus

Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury, Ewa Ostapowicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Konstrukcja przyrządów i urządzeń precyzyjnych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Niemiecko-polski słownik budowlany, Sokołowska Małgorzata, Żak Krzysztof, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie zbiorników żelbetowych Tom 1 Zbiorniki na materiały sypkie, Anna Halicka, Dominika Franczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Paradoks Szympansa Przełomowy program zarządzania umysłem Naucz się kontrolować swoje emocje by podejmować trafne decyzj, Steve Peters, Wydawnictwo Samo Sedno

Wykłady z fizyki. Tom 3 Optyka kwantowa Fizyka atomu Fizyka ciała stałego Fizyka jądra atomowego i cząstek elementarnych, I.W. Sawieliew, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak zaoszczędzić godzinę dziennie? Sprawne zarządzanie czasem, Michael Heppell, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami