Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Analityka biznesowa wspomagana sztuczną inteligencją Ulepszanie prognoz i podejmowania decyzji za pomocą uczenia maszyno

Analityka biznesowa wspomagana sztuczną inteligencją Ulepszanie prognoz i podejmowania decyzji za pomocą uczenia maszyno

89.90zł
76.42zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

Head First Design Patterns edycja polska (Rusz głową), Eric Freeman, Elisabeth Freeman, Kathy Sierra, Bert Bates, Wydawnictwo Helion

Vue.js 2. Wprowadzenie dla profesjonalistów, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion
<b>Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Grzegorz Kubera</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone, Grzegorz Kubera, Wydawnictwo Onepress

Tablice i algorytmy do wymiarowania zginanych elementów żelbetowych, Roman Gąćkowski, Wydawnictwo DASHÖFER

Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji, Max Tegmark, Wydawnictwo Prószyński

Wodociągi i kanalizacja Część 1 Wodociągi, Zbigniew Heidrich, Wydawnictwo WSiP

Sekrety sprzedaży Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej, Geoff King, Wydawnictwo Onepress
<b>Autodesk Inventor 2022 PL / 2022+ / Fusion 360. Podstawy metodyki projektowania</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Autodesk Inventor 2022 PL / 2022+ / Fusion 360. Podstawy metodyki projektowania, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami