Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Project 2016 Krok po kroku

Microsoft Project 2016 Krok po kroku

79.80zł
67.83zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł 44.25zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 44.25zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:
<b>Zapomnij o pieniądzach i bogać się</b>, <font color="navy">Bob Proctor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zapomnij o pieniądzach i bogać się, Bob Proctor, Wydawnictwo Onepress
<b>Abduzeedo Inspirujący przewodnik po świecie grafiki</b>, <font color="navy">Fábio Sasso</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Abduzeedo Inspirujący przewodnik po świecie grafiki, Fábio Sasso, Wydawnictwo HELION
<b>Instalacje elektryczne w budownictwie</b>, <font color="navy">Witold Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Instalacje elektryczne w budownictwie, Witold Jabłoński, Wydawnictwo WSiP
<b>Podstawy konstrukcji maszyn</b>, <font color="navy">Krzysztof Grzelak, Janusz Telega, Janusz Torzewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy konstrukcji maszyn, Krzysztof Grzelak, Janusz Telega, Janusz Torzewski, Wydawnictwo WSiP
<b>Krew bogów</b>, <font color="navy">Nicholas Redfern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Krew bogów, Nicholas Redfern, Wydawnictwo Amber
<b>Podręcznik obsługi faceta Zasady użytkowania</b>, <font color="navy">Steve Santagati</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Podręcznik obsługi faceta Zasady użytkowania, Steve Santagati, Wydawnictwo Onepress
<b>Krystalografia + CD</b>, <font color="navy">Zbigniew Bojarski, Marek Gigla, Kazimierz Stróż, Marian Surowiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krystalografia + CD, Zbigniew Bojarski, Marek Gigla, Kazimierz Stróż, Marian Surowiec, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mężczyźni wolą uwodzicielki Jak ich zdobywać?</b>, <font color="navy">David Copeland, Ron Louis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mężczyźni wolą uwodzicielki Jak ich zdobywać?, David Copeland, Ron Louis, Wydawnictwo Onepress
<b>Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego</b>, <font color="navy">Anna Rybak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Nowik</font>
Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego, Anna Rybak, Wydawnictwo Nowik
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Geometria wykreślna z perspektywą stosowaną Wydanie 6

Geometria wykreślna z perspektywą stosowaną Wydanie 6

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION

czwartek, 24 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami