Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Teoria obwodów elektrycznych Zadania Wydanie VI

Teoria obwodów elektrycznych Zadania Wydanie VI

59.00zł
44.25zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł 44.25zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 44.25zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:
<b>Vademecum hackingu. Skuteczna obrona sieci przed atakami. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Stuart McClure, Joel Scambray, George Kurtz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Vademecum hackingu. Skuteczna obrona sieci przed atakami. Wydanie VII, Stuart McClure, Joel Scambray, George Kurtz, Wydawnictwo HELION
<b>Morfologia matematyczna w teledetekcji</b>, <font color="navy">Przemysław Kupidura, Piotr Koza, Jacek Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Morfologia matematyczna w teledetekcji, Przemysław Kupidura, Piotr Koza, Jacek Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Technik logistyk Podstawy logistyki Podręcznik</b>, <font color="navy">Katarzyna Grzybowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Podstawy logistyki Podręcznik, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin
<b>365 sposobów na codzienne motywowanie i nagradzanie pracowników</b>, <font color="navy">Dianna Podmoroff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
365 sposobów na codzienne motywowanie i nagradzanie pracowników, Dianna Podmoroff, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Sztuka wojny według Machiavellego</b>, <font color="navy">Niccolo Machiavelli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wojny według Machiavellego, Niccolo Machiavelli, Wydawnictwo Onepress
<b>Informatyka w zarządzaniu</b>, <font color="navy">Zenon Biniek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Informatyka w zarządzaniu, Zenon Biniek, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Outlook 2003 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Outlook 2003 PL Ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką</b>, <font color="navy">Paweł Soroka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Elipsa</font>
Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką, Paweł Soroka, Wydawnictwo Elipsa
<b>Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne</b>, <font color="navy">Adam Hamrol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Six sigma jako trwały element kultury organizacji

Six sigma jako trwały element kultury organizacji

64.90zł
54.52zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION

środa, 14 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami