Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:

Jak czerpać radość z pracy 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracy, Bruce Daisley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III, Sean Masaki Flynn, Wydawnictwo Septem
<b>Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej</b>, <font color="navy">Jo Dunkley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej, Jo Dunkley, Wydawnictwo Prószyński

Projektowanie konstrukcji zespolonych stalowo-betonowych Część 1 Elementy zginane, Elżbieta Szmigiera , Marcin Niedośpiał , Bartosz Grzeszykowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II, David Allen, Wydawnictwo Onepress

Rekonfigurowalny Firewall implementowany w układach FPGA, Maciej Twardy, Kazimierz Wiatr, Wydawnictwo EXIT

Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg, Nicholas Carr, Wydawnictwo Helion

Gospodarka magazynowa, Barbara Galińska, Wydawnictwo Difin

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Wydanie II, Aneta Sokół , Barbara Cendrowska, Wydawnictwo CEDEWU

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami