Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Protel 99SE pierwsze kroki

Protel 99SE pierwsze kroki

54.00zł
45.90zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł 47.79zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 47.79zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 47.79zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:
<b>Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Michał Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2, Michał Jankowski, Wydawnictwo WNT
<b>Konstrukcje budowlane 4 Konstrukcje stalowe</b>, <font color="navy">Wojciech Włodarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Konstrukcje budowlane 4 Konstrukcje stalowe, Wojciech Włodarczyk, Wydawnictwo WSiP
<b>Krąg miłości Dalajlamy Droga do osiągnięcia jedności ze światem</b>, <font color="navy">Dalajlama</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Krąg miłości Dalajlamy Droga do osiągnięcia jedności ze światem, Dalajlama, Wydawnictwo Onepress
<b>Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Robert K. Wysocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII, Robert K. Wysocki, Wydawnictwo Onepress
<b>Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera</b>, <font color="navy">PigOut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edipresse Polska</font>
Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera, PigOut, Wydawnictwo Edipresse Polska
<b>Modernizacja kotłów energetycznych</b>, <font color="navy">Marek Pronobis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modernizacja kotłów energetycznych, Marek Pronobis, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czołgi przekroje Przewodnik encyklopedyczny</b>, <font color="navy">Michael E. Haskew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vesper</font>
Czołgi przekroje Przewodnik encyklopedyczny, Michael E. Haskew, Wydawnictwo Vesper
<b>Wytrzymałość materiałów</b>, <font color="navy">Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wytrzymałość materiałów, Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podstawy chromatografii i technik elektromigracyjnych Wydanie VI</b>, <font color="navy">Zygfryd Witkiewicz, Joanna Kałużna-Czaplińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy chromatografii i technik elektromigracyjnych Wydanie VI, Zygfryd Witkiewicz, Joanna Kałużna-Czaplińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Wybrane algorytmy optymalizacji

Wybrane algorytmy optymalizacji

47.25zł
35.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

czwartek, 27 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami