Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Doładowanie silników Wydanie 4

Doładowanie silników Wydanie 4

75.00zł
63.75zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:

Wykonywanie połączeń materiałów Kwalifikacja M.20.3 Podręcznik do nauki zawodów Technik mechanik Ślusarz, Janusz Figurski, Stanisław Popis, Wydawnictwo WSiP
<b>Energetyka i ochrona środowiska Generowanie i magazynowanie energii. Odpady energetyczne. Analiza cyklu życia</b>, <font color="navy">Ewa Klugmann-Radziemska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Energetyka i ochrona środowiska Generowanie i magazynowanie energii. Odpady energetyczne. Analiza cyklu życia, Ewa Klugmann-Radziemska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie robotów. Sterowanie pracą robotów autonomicznych, Cameron Hughes, Tracey Hughes, Wydawnictwo Helion

Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 5, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny, Hanna Jezierska, Wydawnictwo WNT

Diagnozowanie silników wysokoprężnych, Hubertus Gűnther, Wydawnictwo WKiŁ

Sukces tu i teraz Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Cyfrowa dorosłość Jak pokolenie sieci zmienia nasz świat, Don Tapscott, Wydawnictwo WAiP

Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami