Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Trwałość mostów drogowych

Trwałość mostów drogowych

46.20zł
39.27zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:
<b>Jak wychować dziecko na zdrowego psychicznie dorosłego. Rozpoznaj zaburzenia osobowości i wspieraj zdrowy rozwój dziecka</b>, <font color="navy">Paulina Pawlak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak wychować dziecko na zdrowego psychicznie dorosłego. Rozpoznaj zaburzenia osobowości i wspieraj zdrowy rozwój dziecka, Paulina Pawlak, Wydawnictwo Sensus

CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Magia rzeczywistości Skąd wiemy, co jest prawdziwe?, Richard Dawkins, Dave McKean, Wydawnictwo CIS

E-procurement Systemy elektronicznych zamówień publicznych, Oskar Szumski, Wydawnictwo Difin

Utrzymanie i kontrola okresowa obiektów budowlanych (z suplementem elektronicznym) Wydanie II, Michał Substyk, Wydawnictwo ODDK

Status moralny zwierząt, Urszula Zarosa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress

Radarowa penetracja gruntu GPR, Mateusz Pasternak, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Historia Ziemi Wydanie II</b>, <font color="navy">Steven M. Stanley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia Ziemi Wydanie II, Steven M. Stanley, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami