Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Czarnobyl i Fukushima Przyczyny, przebieg i konsekwencje

Czarnobyl i Fukushima Przyczyny, przebieg i konsekwencje

49.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:

Laboratorium w szufladzie Modelarstwo i robotyka, Dagmara Kiraga, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zbiór zadań z analizy matematycznej Wydanie 9, Józef Banaś, Stanisław Wędrychowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wielcy przyrodnicy Od Arystotelesa do Darwina, Robert Huxley, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku</b>, <font color="navy">Marcin Pytlik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku, Marcin Pytlik, Wydawnictwo Helion

Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV, Steve Suehring, Wydawnictwo Helion

Joomla! ćwiczenia, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Sztuka uwodzenia słowami 250 pytań i odpowiedzi na temat podrywania kobiet, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Sensus

E-biznes wiedzieć więcej, Mark Norris, Steve West, Wydawnictwo WKiŁ

Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie, Agnieszka Bitkowska, Wydawnictwo Vizja Press&IT

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami