Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania 59.00zł
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
ISBN: 978-83-01-20224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14,8 x 21,0 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach.

To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami.

Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Tytuł książki: "Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania"
Autor: Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania”, kupili także:

Renowacja mebli Tajemnice antyków, Xavier Dyvre, Wydawnictwo Arkady

Chemia związków aromatycznych, John D. Hepworth, David R. Waring, Michael J. Waring, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mikrobiologia środowisk Wydanie II</b>, <font color="navy">Mieczysław K. Błaszczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mikrobiologia środowisk Wydanie II, Mieczysław K. Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress
<b>Nauka programowania opartego na testach. Jak pisać przejrzysty kod w kilku językach programowania</b>, <font color="navy">Saleem Siddiqui</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Nauka programowania opartego na testach. Jak pisać przejrzysty kod w kilku językach programowania, Saleem Siddiqui, Wydawnictwo Helion
<b>Scrum w praktyce</b>, <font color="navy">Jeff Sutherland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum w praktyce, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Naukowe PWN

Macromedia Flash 8 Professional księga eksperta, David Vogeleer, Wydawnictwo Helion
<b>Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej</b>, <font color="navy">Elżbieta Krokosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej, Elżbieta Krokosz, Wydawnictwo Onepress

Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami