Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Energetyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Dzień w którym odkryliśmy wszechświat

Dzień w którym odkryliśmy wszechświat

42.00zł
33.60zł
Marketing w elektroenergetyce 55.00zł 46.20zł
Marketing w elektroenergetyce

Tytuł: Marketing w elektroenergetyce
Autor: Franciszek Krawiec, Stella Krawiec
ISBN: 978-83-8085-452-9
Ilość stron: 242
Data wydania: 06/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 55.00zł 46.20zł


Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym.

Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.

Spis treści:
       
Rozdział 1. Ewolucja w sektorze elektroenergetycznym
1.1. Istota energii w rozwoju gospodarczym
1.1.1. Globalny wzrost popytu i podaży energii
1.1.2. Gwałtowny wzrost populacji świata
1.1.3. Nadzwyczajny rozwój średniej klasy dochodowej
1.1.4. Efekt cieplarniany
1.1.5. Rosnąca rola energii elektrycznej w rozwoju gospodarczym
1.2. Progresywna transformacja sektora elektroenergetycznego
1.2.1. Restrukturyzacja
1.2.2. Podstawowe aspekty pionowej integracji monopolu
1.2.3. Regulacja monopoli
1.2.4. Niezależni producenci
1.2.5. Punkt zwrotny
1.2.6. Dwa historyczne rozporządzenia
1.3. Dwie konfiguracje sektora elektroenergetycznego
1.4. Deregulacja
1.4.1. Konkurencja w fazie wytwarzania
1.4.2. Swobodny dostęp do sieci przemysłowych
1.4.3. Wheeling – przesył
       
Rozdział 2. Warunki pomyślnego funkcjonowania konkurencji w elektroenergetyce
2.1. Koncepcja inteligentnej sieci
2.2. System dynamicznego ustalania cen
2.3. Korzyści technicznej transformacji systemu elektroenergetycznego i detalicznej deregulacji
2.4. Zdecentralizowane wytwarzanie
2.5. Nowe modele biznesowe
2.5.1. Zintegrowane przedsiębiorstwo elektroenergetyczne
2.5.1.1. Ustalanie lokalnych cen energii elektrycznej
2.5.1.2. Wymagane kompetencje
2.5.1.3. Formuła regulacji ceny energii elektrycznej
2.5.2. Przedsiębiorstwo usług elektroenergetycznych
2.5.2.1. Integrowanie lokalnych jednostek wytwórczych
2.5.2.2. Poprawa efektywności energetycznej jako źródło zysku
2.5.2.3. Alianse i specjalne relacje marketingowe
       
Rozdział 3. Rynki energii i usług elektroenergetycznych
3.1. Rynki i miejsca rynku
3.2. Podstawowe kategorie rynku energii i usług elektroenergetycznych
3.2.1. Rynek konkurencyjny energii elektrycznej
3.2.2. Rynek energii elektrycznej w Polsce
3.2.2.1. Rynek hurtowy
3.2.2.2. Rynek detaliczny
3.2.2.3. Rynek bilansujący
3.2.3. Rynek usług elektroenergetycznych
3.2.4. Rynek jakości energii elektrycznej
   
Rozdział 4. Marketing w firmie elektroenergetycznej
4.1. Koncepcja marketingu
4.2. Marketing energii elektrycznej i usług elektroenergetycznych
4.3. Proces zarządzania marketingiem
4.3.1. Ocena makrootoczenia i wewnętrznej sytuacji firmy
4.3.2. Selekcja rynków docelowych
4.3.3. Opracowywanie łańcuchów wartości dla odbiorców
4.3.4. Wyznaczanie pozycji firmy w docelowych segmentach rynku
       
Rozdział 5. Strategia marketingu firmy elektroenergetycznej
5.1. Istota i miejsce strategii marketingu
5.2. Formułowanie strategii biznesowej na rynku usług elektroenergetycznych
5.3. Kształtowanie kompozycji instrumentów i działań marketingowych
5.3.1. Produkt
5.3.2. Cena
5.3.3. Miejsce
5.3.4. Promocja
5.4. Współzależności w procesie zarządzania marketingiem
       
Rozdział 6. Planowanie strategiczne marketingu
6.1. Proces strategicznego planowania marketingu
6.2. Zintegrowane planowanie projektu
6.2.1. Koncepcja zagregowanego planowania projektu
6.2.2. Proces i zasady zintegrowanego planowania projektu
6.2.3. Dane wejściowe
6.2.4. Wybór strategicznych kierunków
6.2.5. Optymalizacja i zarządzanie portfelem projektów nowego produktu/usługi
6.2.6. Narzędzia analityczne stosowane w ZPP
       
Rozdział 7. Przykłady zagregowanego planu projektu
7.1. Przykład A. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie kontroli, analizy i monitorowania
7.1.1. Pochodzenie koncepcji
7.1.2. Ocena makrootoczenia
7.1.3. Analiza rynku
7.1.4. Ocena konkurencji
7.1.5. Proponowane rozwiązania
7.1.6. Analiza techniczna
7.1.7. Analiza finansowa
7.1.8. Plan marketingu
7.2. Przykład B. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie wytwarzania awaryjnego
7.2.1. Uzasadnienie koncepcji
7.2.2. Niezaspokojone podstawowe potrzeby odbiorcy
7.2.3. Uzasadnienie wyboru produktu
7.2.4. Rynek
7.2.5. Analiza konkurencji
7.2.6. Analiza techniczna
7.2.7. Opcje produktu „kompleksowe rozwiązanie pod klucz”
7.2.8. Definicja docelowego segmentu rynku
7.2.9. Cechy wyróżniające koncepcje zintegrowanego zestawu produktu i usługi
7.2.10. Analiza finansowa
7.2.11. Plany komercjalizacji
       
Załącznik A. Ewolucja rozwoju klasycznej koncepcji marketingu
1. Początek formułowania myśli marketingowej
2. Konwencjonalne myślenie marketingowe
3. Słabości konwencjonalnego myślenia marketingowego
4. Potrzeba zmiany tradycyjnej koncepcji marketingu
4.1. Marketing relacji
4.2. Marketing zintegrowany
4.3. Nowa koncepcja marketingu masowego

Marketing w elektroenergetyce
Tytuł książki: "Marketing w elektroenergetyce"
Autor: Franciszek Krawiec, Stella Krawiec
Wydawnictwo: Difin
Cena: 55.00zł 46.20zł
Klienci, którzy kupili „Marketing w elektroenergetyce”, kupili także:
<b>Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing</b>, <font color="navy">Rajan Suri</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing, Rajan Suri, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Geologia historyczna</b>, <font color="navy">Włodzimierz Mizerski , Stanisłąw Orłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geologia historyczna, Włodzimierz Mizerski , Stanisłąw Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Odwaga bycia nielubianym Japoński fenomen, który pokazuje jak być wolnym i odmienić własne życie</b>, <font color="navy">Ichiro Kishimi , Fumitake Koga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Odwaga bycia nielubianym Japoński fenomen, który pokazuje jak być wolnym i odmienić własne życie, Ichiro Kishimi , Fumitake Koga, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Człowiek i pies O głaskaniu, stresie i oksytocynie</b>, <font color="navy">Christoph Jung , Daniela Pörtl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Człowiek i pies O głaskaniu, stresie i oksytocynie, Christoph Jung , Daniela Pörtl, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Automatyzacja procesów produkcyjnych Wydanie II</b>, <font color="navy">Tadeusz Mikulczyński , Zdzisław Samsonowicz , Rafał Więcławek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Automatyzacja procesów produkcyjnych Wydanie II, Tadeusz Mikulczyński , Zdzisław Samsonowicz , Rafał Więcławek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft SQL Server 2016 Analysis Services: Modelowanie tabelaryczne</b>, <font color="navy">Marco Russo , Alberto Ferrari</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft SQL Server 2016 Analysis Services: Modelowanie tabelaryczne, Marco Russo , Alberto Ferrari, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chemia
Jednopierwiastkowe struktury chemiczne

Jednopierwiastkowe struktury chemiczne

23.10zł
16.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

piątek, 24 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami