Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych 69.00zł
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Autor: Renata Nestorowicz, Bogna Pilarcz

ISBN: 978-83-7526-736-5

Ilość stron: 260

Data wydania: 2010

Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku.

Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom.

Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.

W książce szczegółowo omówiono:
• istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju,
• wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych,
• zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej,
• metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji,
• podstawowe elementy marketing miksu,
• atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej,
• politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych,
• różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji,
• zagadnienia komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zrównoważony rozwój a orientacja marketingowa na rynku żywnościowych produktów ekologicznych
Koncepcja zrównoważonego rozwoju
Ewolucja orientacji marketingowej
Ewolucja marketingu żywnościowych produktów ekologicznych

Rozdział 2. Rolnictwo ekologiczne jako obszar działań marketingowych
Istota i cele rolnictwa ekologicznego
Uwarunkowania prawne rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w
Stan rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce oraz jego tendencje
Charakterystyka rynku żywności ekologicznej w Polsce

Rozdział 3. Zachowania nabywców i segmentacja rynku żywności ekologicznej
Istota zachowań rynkowych konsumentów na rynku żywnościowych artykułów ekologicznych
Segmentacja rynku żywności ekologicznej
Postrzeganie żywności ekologicznej i przyczyny jej nabywania

Rozdział 4. Badania marketingowe jako podstawa działań rynkowych
Źródła informacji marketingowych
Prowadzenie badań marketingowych
Wybrane metody badań marketingowych

Rozdział 5. Żywnościowy produkt ekologiczny i cena jako elementy marketing miksu
Cechy ekożywności
Zarządzanie produktem
Marka jako element strategii ekologicznego produktu żywnościowego
Opakowanie i znakowanie produktów ekologicznych
Polityka cenowa na rynku produktów ekologicznych

Rozdział 6. Procesy dystrybucji na rynku żywnościowych produktów ekologicznych
Kanały dystrybucji żywności ekologicznej i intensywność dystrybucji
Fizyczna dystrybucja i merchandising żywności ekologicznej
Dystrybucja żywności ekologicznej w Polsce i w innych krajach europejskich
Sprzedaż żywności ekologicznej przez odrębne kanały dystrybucji
Konwencjonalne kanały sprzedaży żywności ekologicznej

Rozdział 7. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej
Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej
Reklama jako narzędzie komunikacji masowej
Promocja sprzedaży na rynku ekożywności
Promocja osobista jako narzędzie komunikacji bezpośredniej
Działania z zakresu public relations
Nowoczesne kanały komunikacji - komunikacja wirtualna
Zakończenie
Słowniczek

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing ekologicznych produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Elektrownie i elektrociepłownie w hierarchicznej technologii gazowo-gazowej Efektywność energetyczna i ekonomiczna</b>, <font color="navy">Ryszard Bartnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elektrownie i elektrociepłownie w hierarchicznej technologii gazowo-gazowej Efektywność energetyczna i ekonomiczna, Ryszard Bartnik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gaslighting. Odzyskanie równowagi po doświadczeniu przemocy emocjonalnej</b>, <font color="navy">Amy Marlow-MaCoy, LPC</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Gaslighting. Odzyskanie równowagi po doświadczeniu przemocy emocjonalnej, Amy Marlow-MaCoy, LPC, Wydawnictwo Sensus

Repetytorium z fizyki Elektryczność, magnetyzm, optyka, fizyka współczesna, Jerzy Bronisław Brojan, Wydawnictwo WNT

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone, Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz, Wydawnictwo Onepress

Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI, Jakob Nielsen, Raluca Budiu, Wydawnictwo Helion

Po prostu XML, Elizabeth Castro, Wydawnictwo Helion

Konstrukcja pojazdów samochodowych, Marcin Wieczorek, Mariusz Radzimierski, Piotr Fundowicz, Wydawnictwo WSiP

Zarządzanie ludźmi w zespołach IT. Zabawne historie z życia menedżera, Michael Lopp, Wydawnictwo Helion
<b>Przytul swoje wewnętrzne dziecko</b>, <font color="navy">Sylwia Sitkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Przytul swoje wewnętrzne dziecko, Sylwia Sitkowska, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami