Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? 58.00zł
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Tytuł: Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
ISBN: 978-83-7556-556-0
Ilość stron: 302
Data wydania: 04/2013 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 58.00zł


Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
- o szybko zmieniających się wymaganiach,
- pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
- dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney?a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Spis treści:

Rozdział 1. Doświadczenie jako propozycja wartości dla klienta w przedsiębiorstwach usługowych
1.1. Tradycyjne sposoby oddziaływania na klienta w marketingu usług 9
1.1.1. Istota i szczególne cechy usług 9
1.1.2. Klasyfikacja usług 16
1.1.3. Specyfika marketingu usług 25
1.2. Doświadczenie - nowy paradygmat marketingu 36
1.3. Istota i komponenty doświadczenia 56

Rozdział 2. Emocje i inne stany afektywne jako kluczowy element doświadczenia
2.1. Istota i funkcje emocji
2.2. Klasyfikacja i rodzaje emocji 83
2.3. Czynniki wpływające na emocje 89
2.4. Funkcjonowanie emocji 98
2.5. Emocje a inne stany afektywne 109

Rozdział 3. Wybrane zagadnienia związane z kreowaniem doświadczenia
3.1. Asymetria zależności pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą 119
3.2. Sytuacja błędu w usłudze 142

Rozdział 4. Kreowanie doświadczeń zapadających w pamięć
4.1. Proces zarządzania doświadczeniem 161
4.2. Uczestnicy i elementy doświadczenia 181
4.2.1. Pracownicy jako kluczowi uczestnicy tworzenia doświadczenia 181
4.2.1.1. Znaczenie i rola pracowników 181
4.2.1.2. Zarządzanie pracownikami 195
4.2.2. Klienci - współtwórcy doświadczenia 206
4.2.3. Proces świadczenia usługi 219
4.2.4. Aspekty fizyczne jako element doświadczenia 237

Rozdział 5. Zarządzanie marketingiem doświadczeń w praktyce - przykłady aplikacji
5.1. Obszary zastosowania marketingu doświadczeń 247
5.2. Studia przypadków 252
5.2.1. Disney 252
5.2.2. Avis 258
5.2.3. Starbucks 263
5.2.4. Planetree 269

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?”, kupili także:

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami